25 apr 2010, 10:33

Thor-thor skrev:I definitionen af top anbefalings awarden står der som sagt at den gives til skærme der der byder på eminent billedkvalitet til prisen!Nu må det her flueknepperi stoppe. Til prisen får du også god billedkvalitet. TV'et har også andre dyder, så disse fremhæves gennem anmeldelsen. Læs nu lige et par af de andre anbefalinger vi tidligere har uddelt, så vil du de at de også har småfejl, men til prisen får man meget billede.
I dette tilfælde virker det bare som om den har fået awarden pga. generel værdi (design, features mm.) for pengene og ikke med fokus på billedkvaliteten.

Var selv hos Sony da plasma blev introduceret, og alle vi der arbejdede i prof afdelingen med blandt andet DR som kunde syntes det var noget møj i forhold til CRT. Den mening har jeg selv svært ved at smide i dag, prøver ellers en gang  imellem en reset, men når jeg ser en plasma kommer alle den typiske fejl bare lige til syne først...
 Var selv hos Sony da plasma blev introduceret, og alle vi der arbejdede i prof afdelingen med blandt andet DR som kunde syntes det var noget møj i forhold til CRT. Den mening har jeg selv svært ved at smide i dag, prøver ellers en gang  imellem en reset, men når jeg ser en plasma kommer alle den typiske fejl bare lige til syne først...