Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

[img]http://forum.recordere.dk/uploads/2788/ ... -large.jpg[/img]
Samsung 50" plasma PS50B855

Denne 50" Samsung plasmaskærm er under 5 mdr. gammel og sælges til fordel for en af de nye modeller med 3D. Den er købt 28.11.2009 og der medfølger kvittering fra Sunaudio.dk i Aalborg pålydende købsprisen, som var (og stadigvæk er) 12.995 kr. Der er tale om den danske udgave (PS50B855), som indeholder de rigtige tunere godkendt af Boxer og YouSee og der medfølger Prestige Service.

For god ordens skyld skal det nævnes, at denne model har en smule støj fra panelet - dog intet som kæresten eller min øvrige familie har bemærket, så derfor er det bestemt ikke kritisk. Jeg er selv sart med den slags apparatstøj, så for ikke at støde på unødvendige overraskelser, viser jeg meget gerne skærmen frem for potentielle købere. Bor i Århus midtby.

- Opløsning 1920x1080
- DVB-T/DVB-C MPEG4
- 4 x HDMI-indgange
- 100 Hz Motion Plus
- Real Black Filter
- Ultra Slim 2,95 cm
- 2 x 15 W højtalere
- DLNA Wireless
- Internet TV
- 2.0
- 2 x USB 2.0-indgange
- Energiforbrug 330 W.
- Standby forbrug 0,3 W.

OBS: SOLGT 24/4

Alt originalt tilbehør inkl. fod medfølger. Mulighed for medkøb af Samsungs originale Slim Wall Mount vægbeslag.
Senest rettet af marco@moeller 26 apr 2010, 22:34, rettet i alt 3 gange.
Af marco@moeller
Til alle kære flatpanels.dk-brugere: Jeg er nu gået helt i knæ og tilbyder min 50" plasma til et meget rund pris, som må være dagens bedste tilbud: 8.888 kr. Først-til-mølle gælder og jeg viser stadig gerne skærmen frem :-)
Af CowboyJoe
Det kan betale sig at smide den på DBA.dk. Jeg har lige fået min solgt på under en uge til 9000 kr! Også 5 måneder gammel. Havde flere interesseret ;-)
Af TasH
kan du ikke skrive en besked til mig på 28951595 når du ser denne besked, jeg kunne godt være interesseret.
Af lennon
Gætter på at den er solgt, - da samme annonce blev lukket på DBA for nogle dage siden . .
Af marco@moeller
Hej TasH og lennon. Skærmen blev desværre solgt i lørdags og I bliver derfor ikke en heldig køber i denne omgang.

Held og lykke med at finde et andet godt tilbud! :) Den gik for 9.500 kr. inkl. Samsung Wall Mount.