Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tcf
Hvilken pris man betaler, har ikke min største interesse lige nu. Jeg venter lige som Jer, på min 55C8705, og vil glæde mig til at høre fra en af Jer, om det første indtryk, hvis ikke jeg kommer først :D
Af tcf
Lige en ting til, er der nogen der kan forklare følgende :
Samsung taler nu både om 200Hz og CMR ( clear motion rate ) 7000 serien har en CMR på 640 og 8000 har 960 Hz??
Er dette et forsøg på at tilsløre de ikke har 400Hz, eller er det noget nyt og bedre?
Hvis der er nogen der ved det, så kom endelig frem med det :o
Af mundt
Samsung skubber desværre leveringen lidt hele tiden.. Fladskærmsshoppen gik fra uge 17 til uge 18/19 :(

Jeg vil også gerne høre om de første indtryk, men jeg forventer da at være den allerførste ;)
Rasmus Larsen:

Du skrev forleden at du forventede at få en Samsung 6-serie til test. Hvis du kan påvirke hvilken 6'er-model det skal være foreslår jeg "UE40C6805U", da den også har indbygget PVR, som det kunne være særdeles spændende at få en test af.

Mange tak!
Af mundt
Dvs at den kan vi læse om i aften? O_O
Af ll-Alex-ll
Jeg er p.t strandet i USA, New York pga. den skide vulkan.

Men jeg fik så chancen i dag for at se alle Samsungs nye tv. Både LED og Plasma.

Jeg vil fremhæve to ting.

C9000 modellen er jeg fuldstændigt uden ord for. Design og specielt billedekvaliteten er fremragende! Lyden havde jeg desværre ikke mulighed for at høre. Men den var super super fed.

3D fik jeg lov til at se på deres flagskib indenfor LED. Og jeg er meget imponeret over 3D effekten, specielt taget i betragtning af at dette er første generation indenfor tv til hjemmet. Objekterne trådte ud af billedet, dog uden at objekterne fløj rundt om mine ører. Dybden i billedet er dog det der virker bedst, uden tvivl.
Af noxity
Rasmus:
Kan du ikke se om du kan få Samsung LE40C755 ind til test. Det behøves jo ikke være tynde LED modeller det hele, og C755 skulle have de samme features som C8000 serien, bare med CCFL istedet for LED.
Af jsj
Hej, jeg følger med spænding tråden om c9000, synes det er et totalt fedt design/materiale valg der er gjort til dette tv! Har læst hele tråden om c9000 i forum på medsendte link, ikke særlig god omtale desværre, ifølge dem der allerede HAR det i USA :-(((. Havde ellers set frem til tidens highend tv, øv. Men ville da være rart med en dansk test af tv'et også..

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1218252
Af MrTV
Hej Rasmus
Kan du løfte sløret for hvornår testen af LE850N vil være online?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
MrTV skrev:Hej Rasmus
Kan du løfte sløret for hvornår testen af LE850N vil være online?
Den kommer online i starten af næste uge. :)
I morgen kommer testen af HP ZR24W online.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 21