Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af GreenPea
Jeg har et Pioneer 5090H, til dette er tilsluttet en ps3 og en yousee HD boks via HDMI. Begge enheder er tilsluttet en gammel Denon forstærker via jack stik og denne forbundet med gulvhøjtalere.
Nu kommer problemet, da jeg ikke vil forstyrre familien når jeg spiller online på ps3'eren, har jeg købt et kablet headset med usb stik, men når jeg tilslutter det til ps3'eren, får jeg ingen lyd. Jeg har været inde og tilslutte headsettet i opsætningen under tilbehør, og der kan jeg høre mig selv i hørebøfferne, når jeg taler i mikrofonen.
Jeg ser frem til noget hjælp, da den nuværende løsning er en smule akavet. Et gammelt socom headset tilsluttet via usb på ps3'eren, og så almindelige høretelefoner udenpå tilsluttet forstærkeren via jack stik :D .

M.V.H.
Af GreenPea
Jeg må nok hellere præcisere hvad det er jeg ønsker. Jeg kunne godt tænke mig, af få både teamspeak og lyden fra spillet i mit headset direkte fra ps3'eren. Kan det ikke lade sig gøre?

M.V.H.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Er problemet ikke at headset og høretelefoner er to forskellige enheder? Umiddelbart tror jeg løsningen er at samle det i en enhed. PS3 understøtter jo også bluetooth, så et trådløst headset kan være vejen frem?
Af GreenPea
Jo, sådan som jeg kører det nu, er det to forskellige enheder. Et gammelt socom headset med mikrofon og et sæt almindelige høretelefoner. Socom headsættet er tilsluttet ps3'eren via usb, men problemet er, at den eneste lyd jeg får fra denne er talen fra mine holdkammerater. Så lyden fra selve
battlefield får jeg fra forstærkeren via de almindelige høretelefoner, rimeligt upraktisk. Jeg har købt et eDimensional AudioFX Pro 5.1 Headset
som jeg tilsluttede ps3'eren via usb. Samme udfald kun talen fra mine holdkammerater, ingen lyd fra selve battlefield. Så jeg tror ikke et trådløst headset vil løse problemet. Er heller ikke den store tilhænger af trådløs teknologi :D . Så spørgsmålet er, om det ikke er opsætningen i systemmenuen enten i fjersynet eller ps3'eren, den er gal med.
Håber virkelig der en der kan hjælpe mig!!