Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jamsen
Hej alle, jeg har et "impulskøb" ;) jeg godt kunne bruge nogle gode input, og informationer om fejl eller hvad der nu kunne være.
Jeg står og er ved at købe en LCD/LED fjernsyn fra samsung - UE55B7050 -
og kunne godt tænke mig at høre om der er nogle der har denne model, og om der er problemer med skygger m.m og hvordan skærmen er generelt mht til at afspille DVD, Blu Ray!! (Med afspille mener jeg om der er meget lack ved hurtige scener eller lign.)

På forhånd tak

\ Jan
Af noxity
Du kan jo starte med at læse anmeldelsen.
Af Jamsen
Som jeg skriver i min tekst kunne jeg godt tænke mig at høre fra nogle som Har denne model og om der er noget ud over det man kan læse sig til som er + eller - ved fladskærmen
Af jln
noxitu: Du kan jo starte med at læse anmeldelsen.
Hvor er den - jeg kan ikke finde den når jeg søger på modellen
Jørgen
Af kskruger
Jamsen skrev:Hej alle, jeg har et "impulskøb" ;) jeg godt kunne bruge nogle gode input, og informationer om fejl eller hvad der nu kunne være.
Jeg står og er ved at købe en LCD/LED fjernsyn fra samsung - UE55B7050 -
og kunne godt tænke mig at høre om der er nogle der har denne model, og om der er problemer med skygger m.m og hvordan skærmen er generelt mht til at afspille DVD, Blu Ray!! (Med afspille mener jeg om der er meget lack ved hurtige scener eller lign.)

På forhånd tak

\ Jan
Med mindre, du har fået en ultra god pris på denne 55B7050, så ville lige undersøge de nye modeller fra Samsung, som næsten koster det samme, eller lidt mere end de gamle. Serien xxB6xxx og xxB7xxx fra 2009 har problemer med slør, hvilket de nye 2010 modeller ikke skulle ha.
Af Jamsen
kskruger: det med slør har jeg lidt kendskab til, men det er kun hvis man bruger MOTION PLUS funktionen som er lavet til dem med et dårligt tv signal. Men ja jeg har kigget på de nye modeller og de ser ret saftige ud især c9000 meen den kommer nok til at koste mere end de 17000 jeg kan finde denne skærm til indtil videre ;)
Af kskruger
Jamsen skrev:kskruger: det med slør har jeg lidt kendskab til, men det er kun hvis man bruger MOTION PLUS funktionen som er lavet til dem med et dårligt tv signal. Men ja jeg har kigget på de nye modeller og de ser ret saftige ud især c9000 meen den kommer nok til at koste mere end de 17000 jeg kan finde denne skærm til indtil videre ;)
Her kan du se priserne på de nye modeller:
http://www.pricerunner.dk/cl/2/TV?ref=r ... p=1&sort=4