Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Captain Awesome
Jeg bliver skam hverken barnlig eller personlig, men jeg finder det lidt bekymrende(og meget irriterende) at du mener at forhandleren er irrelevant når man skal købe et tv. Jeg synes helt klart at det er på sin plads at fortælle om forhandlerne, på samme måde som man anbefaler tv.

Som jeg har skrevet før, så prøv igen, inden du kommer med dårlige råd til trådstarteren. Det kræver ikke særlig meget lige at google forhandleren ;)

Nu er det vist blevet pointeret at Pixmania og Getmore er dårlige steder at handle, så tilbage til topic.
Af Dillerbabs
At han linker til pixmania fordi de har det TV betyder da ikke at Rahimnax har tænkt sig at benytte dem som forhandler.
Det er bestemt ikke fordi jeg anbefaler hverken pixmania eller getmore, men jeg har handlet med getmore 10-15 gange og været tilfreds hver gang. Så derfor er jeg så skråsikker :)
Jeg kommer ikke med "råd" til trådstarteren og som du selv siger kaptajn, så kræver det ikke meget at google forhandleren. Dit råd er dermed givet videre til trådstarter Rahimnax...
Hvis du kigger på trustpilot.dk og søger på getmore vil du kunne opleve at stort set alle kunder er tilfredse og har scoret 8.5 ud af 10 mulige point.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg stopper lige diskussionen her før den løber af sporet. Trådstarter har vist fået de input har behøver omkring valg af forhandler, hvilket han så kan forholde sig til.

Hvis I vil diskutere de to forhandlere derudover, så findes der allerede tråde om dem begge i vores forhandler-sektion.