Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af gasolin
Jeg vil gerne have en all in one fjernbetjening fra logitech idet de laver noget rigtig flotte og har selv en del logitech udstyr(ud over det praktiske ved kun at have en fjernbetjening).

Jeg bruger hifipriser meget, men der kan jeg ikke finde de billigste priser på alle logitechs all in one fjernbetjeninger (øv)

Jeg har dette surround anlæg http://www.sony.dk/product/hcs-surround ... /htp-718dw med dvd og surround reciver, en jvc vhs og jeg køber et sony EX500 eller panasonic G20 fladskærm.

Jeg vil ofre omkring 500kr, men jeg aner ikke hvad de laveste priser på logitech all in one fjernbetjeninger er, andet en det de koster på logitechs hjemmeside. Der er ihvertfald 3-4 modeller jeg vil overveje at købe og vil så høre hvad i vil anbefale ? Sådan hvor gode de er og hvad der passer bedst til mit behov og hvor jeg kan se den irl samt hvor de er billigst ?
Af gasolin
Har set logitech har lavet en ny billig model (men den må godt være mere avanceret og dyrer, gerne en af dem der kan bruges med 10 forskellige enheder) harmony one er for dyr
Af NobleK
Hej

Jeg har lige købt en Harmony 555. Jeg synes at den tilbød bedst balance mellem pris, funktionalitet og kvalitet. Den er ikke begrænset i antallet af enheder som nogle af de billigere modeller, og kan i princippet det samme som som Harmony One eller 785, dog uden farve og touch display (det var ikke et krav for mig). Den har heller ikke en opladerstation, men jeg gad alligevel ikke have den til at optage plads + stik. Til gengæld er den heller ikke så stor som de to.
På edbpriser fandt jeg den til lidt over 600 kr, men jeg endte med at bestille den fra amazon.co.uk hvor den kostede 400 kr inkl porto, så det kan godt betale sig. Bemærk dog at modellerne med oplader nok ikke skal bestilles i Storbritannien pga. deres anderledes stik.
Af NobleK
Og husk at alle Harmony modeller bruger den samme database, så de kan alle styre de samme enheder.
Af cami
Jeg vil også godt anbefale One-modellen som jeg har haft et par år nu, den er imo helt klart de kr. 1.000,- værd.

Det er nok en af de ting man ikke ved man mangler, før man prøver det! ;)