Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle!
Jeg skal have nyt fjernsyn og mine behov/krav er som overskriften lyder og yderligere sætter jeg pris på design - pæn sort ramme og ikke andet.
Jeg har læst meget herinde på fatpanels i købeguide og diverse tests, nu søger jeg råd fra jer der kender til the good stuff!
Derfor, er der nogen der kan hjælpe mig med at indskrænke min søgen i nyt tv? Jeg vil ønsker optimal skærm i forhold til gameing og film. Jeg har luret på samsungs 850'er og sony's EX500-700 model. Er der nogen der har andre bedre forslag til den ptimale skærm for mig? Jeg komemr til at sidde ca. 4 meter fra skærmen.

Mvh Andreas
Af Nico
Afløseren til B850 lander om 1-2 uger og prisen er allerede faldet til omkring 14k hos fona og 13,5k hos netbutik. Så jeg ville vente hvis du hælder til Samsung skærmen.
Af akanhjo
Men så vidt jeg har forstået er der så ikke 3D funktion til den kommende afløser? hvis ja, er pengene så ikke givet ud et bedre sted, hvis man vil være foruden 3D'en?
Af akanhjo
Aaaarg tidligere på dagen læste jeg en lang tråd, hvor der var beskrevet forskellen på 850'eren og 855'eren. nu kan jeg ikke finde tråden igen.. nogen der har et link eller kan fortælle forskellen?? ..jeg er klar over de støjproblemer der har været eller stadigvæk er med modellerne..
Af kskruger
akanhjo skrev:Aaaarg tidligere på dagen læste jeg en lang tråd, hvor der var beskrevet forskellen på 850'eren og 855'eren. nu kan jeg ikke finde tråden igen.. nogen der har et link eller kan fortælle forskellen?? ..jeg er klar over de støjproblemer der har været eller stadigvæk er med modellerne..
B855 er en dansk model, mens B850 er en EU model. Der er ingen forskel på selve tv'et.
Samsung DK(Nordic) har service hjemme hos kunden, mens EU modellen, er som andre tv producenter, at de kommer og henter skærmen, hvis den skal til rep.