Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nordicrage
Nogen her, der bruger oister?

Jeg fik det for 2-3 uger siden, har kun brugt det hjemme hos mig selv indtil nu. Uden problemer. Det virker bare (bor i Storkøbenhavn)

Nu er jeg på besøg i Sydsjælland (kortet på Oister's side viser der her på adressen skulle være fuld dækning) men synes det virker meget ustabilt. Især hvis den har stået i et stykke tid, måske 30-60min, uden jeg har været ved computeren, men den bare har stået tændt på facebook, msn osv, så fucker den op når jeg kommer tilbage til computeren. Og nu kan jeg slet ik komme på, selvom jeg har genstartet osv.

Går ud fra det er ligemeget i hvilken usb port, den er sat i? Det er en hp mini jeg har
Af Snurrerundtlyd
Oister er stiftet og ejet af 3 og hører sågar til på samme adresse. Det er 3's discountselskab og så vidt jeg ved det eneste selskab ud over 3 selv, som bruger 3's 3G net.
Så dækningen for Oister er den samme som for 3.
Så du kan lige så godt også spørge 3 abonnenter om deres erfaringer i samme område.

OiSTER
Scandiagade 8, 6. sal
2450 København SV

3 (Hi3G Denmark ApS)
Scandiagade 8
2450 København SV
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg benyttede også 3 indtil for en måned siden. Så snart jeg var udenfor København, så var der nærmest ingen 3G-dækning og jeg røg ofte over på et TDC-netværk. Da vi flyttede til Søborg mistede jeg dog helt forbindelsen, så jeg ikke havde dækning på min mobil noget steds i vores lejlighed, så de røg på porten igen.

Der er dog ingen tvivl om, at så snart der var forbindelse, så var det en hel anden hastighed end de andre 3G-netværk jeg ellers har prøvet. Med Oister går jeg dog ud fra, at du er begrænset til 1 Mbit/s, så dén del er vist ligemeget.