14. apr 2010, 17:11
Jeg har nu haft mit Sony 46EX500 i knap en uge og jeg må siger at være ganske godt tilfreds, billedet står skarpt og godt dog kun hvis du ser det digitalt ellers skal du sidde mere en 3 meter væk ( jeg sidder 4)
Mht. farverne så måtte jeg indstille en del på det for at få et godt billed.
Lyden fra selve tv'et er selvfølgelig ikke det helt store men jeg kan godt leve med det indtil at jeg for købt et godt lyd/surround sound system.
Fjernbetjeningen er lidt stor men ellers super god mange gode "shortcuts" og så har den en lille fin finesse på bagsiden hvor der også er en tænd/sluk knap så du kan vænne den om så den ikke er så "grim" at se på og stadig kunne tænde og slukke dit tv
Internettet ( via kabel) fungere godt super nemt at sætte op og du kan hurtigt komme på youtube og en masse andre video tjenester.
Interfacet på selve tv menuen er ligsom på en PS3 super nemt og brugervenligt,
Gaming med PS3 fungere uden problemer intet lag overhovedet
Det største minus ved dette tv er helt klart at det tager ca 1.5 sek at skifte kanal.
Min konklusion er at det er et super tv til prisen hvis man sidder 3+ helst 4+ m fra skærmen (ved
ikke om det hjælper med digitalt tv box) og kan leve med en lidt lang reaktions tid.
Jeg Elsker
Prisen (online 8.000) i butikker 11.000
Brugervenlighed
Billedest kvalitet ( fra 4 meters afstand)
Jeg Hader
langsom reaktions tid.
hvis I har nogle spørgsmål så kom bare med dem
Mht. farverne så måtte jeg indstille en del på det for at få et godt billed.
Lyden fra selve tv'et er selvfølgelig ikke det helt store men jeg kan godt leve med det indtil at jeg for købt et godt lyd/surround sound system.
Fjernbetjeningen er lidt stor men ellers super god mange gode "shortcuts" og så har den en lille fin finesse på bagsiden hvor der også er en tænd/sluk knap så du kan vænne den om så den ikke er så "grim" at se på og stadig kunne tænde og slukke dit tv
Internettet ( via kabel) fungere godt super nemt at sætte op og du kan hurtigt komme på youtube og en masse andre video tjenester.
Interfacet på selve tv menuen er ligsom på en PS3 super nemt og brugervenligt,
Gaming med PS3 fungere uden problemer intet lag overhovedet
Det største minus ved dette tv er helt klart at det tager ca 1.5 sek at skifte kanal.
Min konklusion er at det er et super tv til prisen hvis man sidder 3+ helst 4+ m fra skærmen (ved
ikke om det hjælper med digitalt tv box) og kan leve med en lidt lang reaktions tid.
Jeg Elsker
Prisen (online 8.000) i butikker 11.000
Brugervenlighed
Billedest kvalitet ( fra 4 meters afstand)
Jeg Hader
langsom reaktions tid.
hvis I har nogle spørgsmål så kom bare med dem

Senest rettet af Actionman 14. apr 2010, 18:55, rettet i alt 1 gang.