Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Katho
Jeg har forsøgt at opdatere firmware på mit Sony KDL 40EX500 men det kan ikke lade sig gøre.
Pt. har den PKG1.101EUL-0103 installeret og den sidste nye firmware hedder PKG1.104EUL-0103 men når jeg forsøger at installere den kommer TV'et og skriver "Der blev ikke fundet anvendelige opdateringsdata"

TV'et er tilsluttet mit netværk og internettet og "Systemopdatering" er sat til "Til" ... Burde TV'et så ikke selv hente opdateringer når disse er tilgængelige?

Nogen der har samme erfaringer?
Af H1T-M1X
Jeg modtog mit KDL-40HX700 i dag. Det kunne i første omgang ikke vise Internet TV-kanalerne (YouTube osv.) , så jeg prøvede at opdatere med den nyeste firmware vha. USB-nøgle. Desværre fik jeg gang på gang samme meddelelse som dig. Løste dog problemet med Internet TV-kanalerne ved at gendanne fabriksindstillingerne. Men kan stadig ikke opdatere firmware.
Har umiddelbart ikke fundet en løsning på google. Nogen der har?
Af Long John89
Har selv en HX700, og har kunne opdatere fjernsynet uden problemer, gjorde det via USB stick, da det tv'et ikke er tilsluttet internet hele tiden....
Af Katho
Jeg har også prøvet med USB, men det er der jeg får beskeden "Der blev ikke fundet anvendelige opdateringsdata"

Hvordan ser mappestrukturen ud på den USB du bruger?
Af Long John89
hva mener du med mappestruktur...?

Jeg lagde bare opdateringsfilen på "roden" af USB-sticket" som sony havde skrevet på deres hjemmeside og da jeg satte stikket i Tv'et begyndt det at opdatere med det samme..
Af Katho
OK...... det er det samme jeg prøver. Har også prøvet at nulstille fabriksindstillinger, men den vil stadig ikke
Af Long John89
Prøv og ring til dit lokale sony center, og hør hva de siger...