Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af vipez
Jeg har købt en DELL 2407 WFP gennem den store fælles handel, og har nu prøvet alle de cd'er som fulgte med min skærm og har googlet og ledt på dell's website, men min PC (Windows XP OEM) kan og vil ikke finde den kortlæser som sidder på siden af skærmen.
Af Berre
har du husket at tilslutte skærmens usb-hub til pc'en?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er et USB uplink kabel som skal være tilsluttet først ellers sker der intet, som Berre også antyder. Du kan ikke sende USB data igennem DVI eller VGA kablet.
Af munter
Hej Alle
Helt ny på siden.

Jeg har købt en DELL 2407 WFP gennem den store fælles handel.
Et lille hurtigt spørgsmål.
Den store fælles handel? -Hvad menes der her. Har I en handelsordning man kan deltage i -hvis ja, hvor finder jeg den?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej der er ikke nogen fælles ordning. Der var nogle brugere der valgte at kontakte Dell i samlet flok og opnåede en prisnedsættelse, men det er IKKE noget vi på flatpanels.dk arrangerer. Vi er udelukkende et informationssite der har et forum tilknyttet og videreformidler ikke andre varer end de du kan se i bannerreklamerne.
Af xenon
[quote="munter"]Hej Alle
Helt ny på siden.

[quote]Jeg har købt en DELL 2407 WFP gennem den store fælles handel.[/quote]

Den store fælles handel? -Hvad menes der her. Har I en handelsordning man kan deltage i -hvis ja, hvor finder jeg den?[/quote]

tror det startede med en gut på tweak.dk, der så oprettede tråde på recordere.dk og andre danske sites... fælleskøbet er ovre nu - men check evt. recordere.dk - de har muligvis fæleskøb på monitors
Af Epsilon
xenon skrev:
munter skrev:Hej Alle
Helt ny på siden.

Jeg har købt en DELL 2407 WFP gennem den store fælles handel.
Den store fælles handel? -Hvad menes der her. Har I en handelsordning man kan deltage i -hvis ja, hvor finder jeg den?
tror det startede med en gut på tweak.dk, der så oprettede tråde på recordere.dk og andre danske sites... fælleskøbet er ovre nu - men check evt. recordere.dk - de har muligvis fæleskøb på monitors
Dell har i øjeblikket (indtil 1/11) 25% rabat på deres 2407wfp monitors, pt er revisionen på dem A02.
Jeg tror ikke det er muligt at få en 24t widescreen der er blevet rost så meget andre steder for 6k