Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har et Samsung B855 samt et B8050, der begge anvender den indbyggede DVB-C tuner via YouSee. Når man anvender TV-guiden, bør der i øverste venstre hjørne vises den kanal som er aktiv. Det sker ikke hos mig, begge tv viser bare et timeglas istedet. Listen over kanaler og EPG vises helt fint. Hvad dælen er der lige galt?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er desværre en velkendt fejl, som ping-ponges frem og tilbage mellem Yousee og Samsung hvis man spørger ind til problemet. Jeg ved ikke om det trøster, men du er ikke den eneste med problemet. Jeg tror ikke jeg har hørt om nogen, der har fået det til at virke på Yousee.
Af RAR6
Har samme problem med Stofa - har haft B855 og har nu B8050 - og der vises heller ikke noget i vinduet på nogen af dem !:(

- men tilsluttes Stofas egen zaptorboks så kan tv-guiden på den godt vise tv samtidig så Stofa har nok ikke travlt med at løse poblemet ::l
Af torpedo
Jamen, så må fremtiden vise om YouSee/Samsung finder fodslag og nogensinde får det til at virke, men jeg tvivler, da begge modeller snart har været på markedet et års tid. Tak for svarene.
Af torpedo
RAR6 skrev:Har samme problem med Stofa - har haft B855 og har nu B8050 - og der vises heller ikke noget i vinduet på nogen af dem !:(
Har venner i Odense, som har et B855 og et antennelaug som jeg er ret sikker på får leveret via Stofa, og der virker det faktisk ok.