Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Carlsberg
Hej

Jeg vil lige hører om der er nogle det ligger inde med et par billeder af samsung fladskærme der er gået i stykker, jeg er ved at skrive en opgave omkring samsung så derfor tænkte jeg at jeg evt kunne få lidt hjælp her inde ...

Mvh
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Af ren nysgerrighed: Hvordan skulle dette billede bruges? De færreste har nok lyst til at videregive et billede af et smadret produkt uden, at vide i hvilken kontekst det vil blive fremvist.
Af Carlsberg
Det er også kun hvis man har lyst til det, det skal bruges i en rapport samt en fremlæggelse på dtu da vi bla. skriver om Samsungs evne til at yde en ordentlig kundeservice for deres europæiske kunder.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Personligt ville jeg have det lidt skidt med, at have leveret skyts til en eventuel trashing af et firmas kundeservice. Dét jeg fiskede efter var mere om I ville bruge billedet som et eksempel på noget, eller om det bare var i en generel kontekst hvor et smadret TV kunne være en fin illustration. Man kan jo hurtigt dreje historien over i noget helt andet, end dén der rent faktisk hører til billedet.
Af Carlsberg
Det er så absolut ikke for at ”gnave” i firmaet på nogen måde, men vi prøver bare at stille nogle forskellige mærker op mod hinanden for at undersøge lidt omkring deres måde at håndtere deres kurderes problemer med de forskellige apparater det uheldigvis er gået i stykker. Dog skal det siges at vi ikke på nogen måde skriver grimt eller vil udstille nogle af de firmaer, som indgår i vores undersøgelse.
Af jase-dk
Har intet billede, men kan tilføje at jeg nu har være igennem to fabriksnye UEB407070 LED skærmen. Begge var fejlbehæftede ved levering.

Har skrevet til Samsung support på deres e-mail, men de svarer ikke umiddelbart.

Må leve med fejlen, da jeg ikke har tid ressourcer til at pakke den og sende den tilbage via RMA.

JASE-DK