Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Nu har jeg brugt utrolig meget tid på at læse på nettet om hvilken model
der har det bedste billede. Og ifølge min bedre halvdel derhjemme så mener hun det skal være Samsung LE40R74 BD, men det er udelukkende pga designet.

Så har jeg hørt godt om Sony's KDL-40(X-V-S)2000??
Men har også hørt folk har nævnt Panasonic og sharp som en mulighed.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med at sprede lidt lys på de gode og dårlige sider.. :(
Af martini1983
Sad lige og kiggede på samsungs model R74BD, Men hvordan kan det være at den ikke er opgivet på Samsungs egen hjemmeside? der er istedet en der hedder R75B. er dette en fejl?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
R74BD er en model med digital DVB-T tuner. Hvor fandt du den?

Hvis den er importeret, så er det ikek sikkert, at den vil fungere sammen med de danske standarder for det digitale net.

R7x modellerne fra Samsung er ret populære. Rent billedmæssigt vil jeg dog mene, at du får mere ved at satse på Panasonic eller Sharps topmodeller, ligesom Sonys V og X serier også er muligheder her. Hvis det er Samsung, så snakker vi nok M71, men det skal naturligvis også hænge sammen med dit budget. Har du en maks pris på forhånd?
Af martini1983
Fandt den her:

Samsung LE-40R74 BD

Synes bare jeg har haft svært ved at finde tilsvarende modeller i de andre fabrikater. hvilke modeller skal jeg kigge efter der så? Altså tilsvarende Samsungen?