Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af maunus
Jeg sidder og skal til og bestille et G20 og jeg tjekker hifipriser ud, et par dage tidligere kunne jeg slet ikke finde modellen derinde men nu finder jeg den altså.

Getmore er billigst med fri levering men inden jeg bestiller flimre mine øjne lige over dens oplysninger om skærmen

600 hz og vægt 23,5 kilo er lige det første som jeg ser, har G20 ikke 100 hz og efter flat panels vejer det 20,5

har de fået sat en forkert tekst ind til skærmen på hjemmesiden eller nogen som kan fortælle at jeg er helt gal på den?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Skærmen har både 100 Hz og 600 Hz. Det første tal er opdateringsfrekvensen af hver enkelt pixel og det andet tal er sub-field drive frekvensen, som bruges til at skabe gråtoner. Samtidigt så er Panasonics frame-interpolation synkroniseret med deres sub-field drive, så dén kører også ved 600 Hz.
Af maunus
okay så kan jeg rolig bestille - jeg må da sige at prisen er faldet gevaldigt.. 7400,-

Mon det er muligt at gå ned i panasonic centeret med kontakter og prøve slå noget af den pris på 9000,- de har? :S
Af calletv
Lær det nu allesammen: KØB IKKE HOS GETMORE!!!

Google dem og undersøg hvad folk skriver om dem...så har man ikke lyst til at købe dér!

Eller gør som mig: Prøv at købe noget hos dem...SÅ har du IHVERTFALD ikke lyst til at købe dér igen....
Af RogueAgent
calletv skrev:Lær det nu allesammen: KØB IKKE HOS GETMORE!!!

Google dem og undersøg hvad folk skriver om dem...så har man ikke lyst til at købe dér!

Eller gør som mig: Prøv at købe noget hos dem...SÅ har du IHVERTFALD ikke lyst til at købe dér igen....
Nu har jeg googlet, og har lidt svært ved at se at de skulle være værre end så mange andre...

Getmore scorer 8.5/10 baseret på over 30.000 anmeldelser hos Trustpilot.

onlinelinks.dk giver 3/5 baseret på 15 (!) anmeldelser og tweak.dk giver også 3/5 basreret på 21 (!) anmeldelser.

Jeg har handlet der en del gange efterhånden, og aldrig oplevet problemer - jeg har dog endnu til gode at have brug for dem i forbindelse med en reklamation.
Af maunus
Da jeg tjekkede på trust pilot så de også fine ud?

Ved ikke om jeg burde oprette en tråd mere men ville lige spørge, hvad kan jeg ved at sætte harddisk og wifi dongle i G20 tvet? kan det gå på nettet og se nogen ting via den wifi den får og med harddisk kan jeg optage det jeg ser osv.?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, du kan godt sætte en harddisk til TV'et og optage dét du ser.
Af maunus
Tak det med hifiklubben vil jeg lige se på.
Hvad kan jeg hvis jeg sætter fjernsynet til nettet?
Af Dillerbabs

Jeg har handlet hos Getmore utallige gange og har været meget tilfreds hver gang. De har ydet mig god support når jeg har kontaktet dem og fået byttet varer osv uden problemer.
Jeg ville dog stadig foretrække at købe et TV der ikke er parallelimporteret.
Af Thor-thor
RogueAgent skrev:

Nu har jeg googlet, og har lidt svært ved at se at de skulle være værre end så mange andre...

Getmore scorer 8.5/10 baseret på over 30.000 anmeldelser hos Trustpilot.

onlinelinks.dk giver 3/5 baseret på 15 (!) anmeldelser og tweak.dk giver også 3/5 basreret på 21 (!) anmeldelser.

Jeg har handlet der en del gange efterhånden, og aldrig oplevet problemer - jeg har dog endnu til gode at have brug for dem i forbindelse med en reklamation.
Prøv lige at undersøge hvor mange anmeldelser andre tilsvarende netbutikker har!
Getmore er tidligere blevet afsløret i selv at komponere anmeldelser. Men man kan selvfølgelig kun gisne over, hvorfor deres antal anmeldelser er mange gange højere end tilsvarende butikker.

Derudover synes jeg at man læser groteske historier om reklamationer der går galt hos Getmore...
Men det er jo ligesom at flyve med Ryanair:
hvis alt fungerer efter planen, har man fået en billig tur.
Går der derimod noget galt er man pludselig meget "alene"
Brugeravatar
Af koenigs
Jeg har handlet hos Getmore siden de åbnede og det er efterhånden knap 50 handler siden. Ikke en eneste gang har jeg haft noget at klage over.

Husk også på at Getmore er landets største online forhandler af IT udstyr, derfor har man naturligvis også en del klager og rigtig mange anmeldelser.
Af maunus
nå men nu ville jeg så lige ha nuppet bilen og kørt til Næstved (en time fra mig) for at hente fjernsynet men så ringer jeg lige for at sikre mig at de har det hjemme og det skal bestilles først. :( det havde jeg jo ikke regnet med.. Havde håbet på det kom hjem og stå i stuen i dag.

:(