Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa flatpanels

Jeg har fået denne udmærket hjemmebio.... Jeg har sat min harddisk til usb i front af anlægget

Hvis jeg ligger en dvd ind på harddisken som 2 mapper 1 audio_ts og 1 video_ts ligesom på en dvd

så kan anlægget ikke se filerne og derfor ved afspille!! men det virker ikke

og afspiller fint mkvfiler men når jeg vil vælge undertekster på subtitleknappen kan jeg ikke vælge nogen overhovedet.. der står bare NONE.... selvom der er undertekster på mkv filen??

Skal lige siges at anlægget er blevet firmware opdateret til version 2.
13

Er der nogen som kan hjælpe mig
Af noxity
Den kan ikke afspille rippede DVD der ligger som video og audio mapper. Du skal have dem i en samlet fil, og i et format som afspilleren understøtter. Hvilke formater den understøtter finder du i manualen.

Det er ikke sikkert at afspilleren kan læse indkodede subtitles. Det er nok nødvendigt at have dem liggende i en fil for sig selv, men som hedder PRÆCIS det samme som filmen. Ex: godfilm.mkv + godfilm.srt
Af baun666
jamen det vil jeg lige prøve så...!

Giver lige en melding til hurtigt
Af baun666
hejsa igen har prøvet at ligger film og undertekst i samme mappe og det VIRKER!!! så det er bare fed.... så tak for hjælpen.... men synes når jeg afspiller fra usb så musikken i filmene er det som der er klumper i lyden....ved du så hvad det kan være?

På forhånd TAK