Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pipper
Jeg har valgt at sælge mit Panasonic tv, da jeg har fortrudt mit køb.
Den er 3 uger gammel og fejler intet, er som ny.
Har stadig papkassen.
Den er købt hos en panasonic forhandler i DK.

Sælges for HBO 6500.

Skærmen befinder sig omkring Kolding.
Af preetz
Hej Pipper, Jeg kunne godt være interesseret. Men jeg har nogle forbehold. Som du formodentlig har sat dig ind i, er der nogle eksemplarer af denne model der kommer med plasma støj og det er jeg lidt bekymret for ved privatkøb.

Kan du ikke skrive lidt om hvorfor du vil af med det samt angive i hvilken forretning du har købt det (dette er relevant, hvis der opstår problemer med skærmen).

Jeg kan se at dyret er i original emballage, har du også en kvittering ?

Hilsen Preetz
Af pipper
preetz skrev:Hej Pipper, Jeg kunne godt være interesseret. Men jeg har nogle forbehold. Som du formodentlig har sat dig ind i, er der nogle eksemplarer af denne model der kommer med plasma støj og det er jeg lidt bekymret for ved privatkøb.

Kan du ikke skrive lidt om hvorfor du vil af med det samt angive i hvilken forretning du har købt det (dette er relevant, hvis der opstår problemer med skærmen).

Jeg kan se at dyret er i original emballage, har du også en kvittering ?

Hilsen Preetz
Har sendt dig en PM.

mvh
Af Martin R
Jeg vil gerne vide de samme ting som preetz.

Jeg har i et par uger nu kigget efter et tv, og bor selv nær Kolding.

Så du må gerne sende den PM videre til mig. :)
Af preetz
Jeg tror ikke dette tv længere er tilslag, jeg har i hvertfald ikke hørt fra sælger i de sidste 4-5 dage.

/Preetzmann
Af pipper
Havde ellers sendt en PM til dig med svar ,men hørte ikke mere fra dig.

TV'et er solgt og afhentet idag.

mvh