Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har læst at Samsungs nye 7000-9000 modeller har PVR funktion - så de kan fungere som optagere til en tilsluttet Memory stick eller harddisk tilsluttet via USB. Det synes jeg er fantastisk :)
(endelig kan jeg skrotte min gamle udtjente KISS optager...)

Men er der virkelig ikke andre mærker der har den funktion?
Ser da ud til at Samsungs nye modeller er fede - men vil gerne have lidt valgmuligheder når jeg snart skal ud og investere i nyt.

/Rune
RuneBoa skrev:Har læst at Samsungs nye 7000-9000 modeller har PVR funktion - så de kan fungere som optagere til en tilsluttet Memory stick eller harddisk tilsluttet via USB. Det synes jeg er fantastisk :)
(endelig kan jeg skrotte min gamle udtjente KISS optager...)

Men er der virkelig ikke andre mærker der har den funktion?
Ser da ud til at Samsungs nye modeller er fede - men vil gerne have lidt valgmuligheder når jeg snart skal ud og investere i nyt.

/Rune
Panasonic G20, V20 og VT20 har også denne USB HDD Recording funkton.
Bemærk dog at denne funktion har den begrænsning, at du ikke kan se én kanal og så optage en anden fordi der kun er én tuner. Men skulle efter sigende fungere aldeles udmærket. Se venligst anmeldelse af Panasonic G20 her på sitet.
Af RuneBoa
Takker...
Dog synes jeg Panasonics modeller ser meget kedelige ud designmæssigt! Og jeg må erkende at det betyder en del for mig også.
Ville egentlig helst have et hvidt tv (men vil heller ikke gå for meget på kompromis med funktionaliteten)
Af tarok
Har læst at visse LG, Sharp og Loewe tv også har PVR funktion.
Af cami
En sælger i Expert har fortalt mig at samsungs tv skulle have 2 tunere (Han fik hans info fra en samsung sælger)... Men hvilke modeller der er tale om ved jeg ikke.
Af enfen
Ifølge Hi-Fi Klubbens informationer, kommer hverken 7705 eller 8705 med to tunere.
Brugeravatar
Af 3Dbenny
cami skrev:En sælger i Expert har fortalt mig at samsungs tv skulle have 2 tunere (Han fik hans info fra en samsung sælger)... Men hvilke modeller der er tale om ved jeg ikke.
Den enest model der her to tunere er C9005 .

Dem der har PVR er C6805 , C6825, C7705, C8705 og C9005 "to tunere"

Alle PVR modellerne kan timer optage via Progeram guiden.

Glem ikke deres nye HD OPtager BD-C8200 og 8500 Den er for vild.

Det fik jeg besked fra en sælger i Fona Som havde snakket med en fra Samsung.

3DBenny