Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bannerskjold
Hej

nogen af jer der kender samsungs plasmaskærme nærmere betegnet PS50C7HX & PS50Q7HX.

jeg syntes godt om deres design og prisen er også ok ,men er plasma'n noget værd eller skal jeg kigge i andre retninger.

havede også medion's MD30150 i tankerne ,men den er åbentbart ik ret populær ,da det er svært at finde informationer på nettet om netop denne model.

på forhånd tak..
Af Fnuggie
De samsung plasma jeg har set har et ganske fint billede.

Min bagrund er at jeg til dagligt sidder med rep. af alle samsung plasma og lcd, LG plasma og LCD, Panasonic Plasma og LCD, Grundig LCD, Sony LCD, JVC LCD. De er de mærker jeg sidder mest med. Har også lavet rep af Loewe LCD og Hitachi Plasma og LCD.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg synes som sådan også flere af Samsungs nye plasma skærme er fine. De har også fået ros med på vejen fra flere købere af dem. I mine øjne kan de ikke sidestilles med de bedste plasma skærme fra Panasonic og Pioneer, men derfor kan det jo også sagtens være et godt Tv.

Hvis du fortsat er interesseret i Medion, så vil jeg lige kort indskyde, at der er en test på vej af deres 42 tommer Plasma kaldet MD31842 :)
Af bagwell
Bliver spændende, står selv og overvejer enten Samsung eller Medion. :s

Glæder mig til at læse testen :)
Af Bannerskjold
det lyder til at være et "ok" plasma fra samsung og er også mere og mere interreseret i et samsung pga designet er så fedt i mine øjne og geco kan ikke levere et medion 50" indenfor nærmere fremtid og det må gælde andre forretninger ligeså.

da plasmaen primært skal bruges til dvd film & xbox ,så bliver det et samsung PS50Q7HX som er kommet nærmere en beslutning ,bestiller det måske snart ,da mit alm 32" sony tv har tilegnet sig en dårlig feature som hedder autoslukning.
Af -snowflake-
Autoslukning Det må da være en pænt træls ting :p