Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey alle sammen :)..
Står i den situation at jeg skal til at have mig en ny computer skærm, også faldte jeg jo lige over denne dejlige side :)..

Krav:
min. 21"
max 1500 kr
pænt design
Bruges til Surf, msn, lidt spil som fx wow, dog ingen fps.

Har de her i tankerne: Samsung Syncmaster P2270 eller Asus VH226H

En med DVI og en med Hdmi. Skal siges jeg kun har hdmi i min spand, men man kan jo altid bruge en konverter.
Senest rettet af Funkalicious 03 apr 2010, 08:08, rettet i alt 2 gange.
Af noxity
Måske du skulle give nogle oplysninger om hvad skærmen skal bruges til, og hvorfor du spørger herinde. Lader jo til den bare skal være så billig som mulig, og det behøver du ikke dette forums hjælp til.
Af Funkalicious
noxity skrev:Måske du skulle give nogle oplysninger om hvad skærmen skal bruges til, og hvorfor du spørger herinde. Lader jo til den bare skal være så billig som mulig, og det behøver du ikke dette forums hjælp til.
Har skam skrevet hvad den skal bruges til, det står jo overskriften :)..
Mit indlæg var også lidt mangelfuldt, da jeg skrev det på iphone, og gav op halvvejs, og troede ikke den havde postet det. Men det havde den åbenbart :)

Skærmen skal være billig ja, men derfor vil jeg stadig ikke smide mine penge ud af vinduet. Så det derfor jeg spørger herinde, ku jo ske der var nogle der havde erfaringer med en skærm i det prisleje som evt kunne hjælpe mig med nogle forslag.