Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey, jeg står og skal til at købe nyt tv, Og efter som jeg er MEGET tilfreds med mit snart 5 år gamle LE32R51B, ønsker jeg et Samsung igen!

Jeg har fundet frem til, at de to Samsung LED lcd skærme lever op til mine krav, men problemet er så:

Skal jeg vælge den gamle topmodel (B8050) eller skal jeg satse på at Samsung er nået længere i udviklingen, og at der er noget at hente på den front, ved at købe C6705'eren?

Har fundet UE40B8050 på nettet til omkring 11.500,- mens den nye UE40C6705 står til 11.999,- hos den lokale Hifi-Klubben.

Har i helt andre alternativer, så sig endelig til, luk kun jeres vældige gab op, i hvalfisk, og spyt jeres ypperlige kundskaber ud, dølg ikke jeres viden for mig, vær ikke nærige eller påholdende med jeres visdom, men lad også os andre sole os, i jeres forstands blændede lys!
Af noxity
Personligt havde jeg ventet på en anmeldelse af C6705. Primært for at se hvordan det ser ud med slør. Alt efter hvad resultatet er af anmeldelse, ville jeg så vælge den nye model.

Multimediedelen vil være bedre, TVet vil være nyt og derfor vil der være mere opmærksomhed fra Samsung mht. opdateringer.

Men vent lige til anmeldelserne dukker op, B6-8000 serie viste jo tydeligt at man ikke kunne afgøre sit køb udelukkende på specifikationer.
Af Mads Thøgersø
Så må de skynde sig lidt med den test!
Jeg forventer den klar på mandag O_O

...Der vil blive slået hårdt ned på urostiftere!
Af noxity
Har ikke hørt noget om hvordan Rasmus forventer Samsung tv til test, og hvilke modeller han gerne vil teste. Så tror de første Samsung-anmeldelser bliver "udenbys" :)
Af Mads Thøgersø
Jeg kan mærke at han vil teste UE406705 først, og at det er lige op over :D

Jeg, arme blinde mand, sidder her, 4 meter fra en 32" skærm, jeg aner jo ikke engang om det er Le Grand Bleau eller Paradise Hotel jeg ser ;;)
Af Ellegaard74
Ville også meget gerne se en test af UE40C6705. Overvejer meget dette tv da det også er fremtidssikret for os der kun kan få sattelit og stueantenne :) Og så er det jo da et flot tv....