Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Games: ViewSonic VX922, VM2025WM eller Dell 2007WFP

Jeg skal bruge en skærm (helst 20.1") primært til spil som BF2/Half life 2/GTR racing, så den skal være ganske hurtig. SKærmen skal dog også kunne benyttes til fornuftig fotoredigering - desuden mener økonomichefen at den skal være præsentabel, da den står et lidt prominent sted O_O

Jeg var egentlig lige på vippen til at trykke på bestillingsknappen til en Viewsonic VX922 (ved godt den er 19") eller en Viewsonic VX2025WM - helst vil jeg have 20.1" versionen. Lige indtil jeg læste denne tråd http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=1588 og nu ser Dell 2007WFP pludselig også interessant ud, og jeg føler mig lidt slået hjem i LUDO. Desuden skriver PowerJ i nævnte tråd d. 6. juli at han rent faktisk returnerede sin VX2025 - det gav mig jo lidt kolde fødder mht. den model :(

Kan nogle af jer hajer hjælpe med forslag. Jeg har læst FPs reviews af skærmene 100 gange og kan ikke beslutte mig. Er der en skærm som dækker mit behov, som jeg helt har overset?

P.s. Jeg har nu en ca. 2 år gammel Sony SDM-HS94P som jeg egentlig er meget tilfreds med, men i forhold til hvad andre skærme kan præstere i gamingsammenhæng måske ikke burde være så tilfreds med.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Så længe Dell 2007WFP ikke er på tilbud er det ikke en interessant skærm. Prisen uden rabat er alt for høj.
Brugeravatar
Af msi911
Det endte ved VX922 :-)