Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Efter at have haft fat i YouSee support og Samsung support, blev jeg henvist til denne side fra en flink mand hos Samsung som desværre ikke kunne hjælpe mig.

Mit problem er, at jeg har et Samsung LE32A436T1D som jeg gerne vil have sat til i soveværelset. Problemet er bare, at den ikke kan finde nogle digitale kanaler, og manden fra Samsung fortalte mig, at det var fordi jeg ikke har muligheden for at vælge Danmark som land, under opsætning. Men fortalte mig så samtidig, at der muligvis var nogle herinde som havde en idé til hvordan man fik den til at finde de digitale kanaler alligevel.

Håber der er nogle som kan hjælpe.
Af bla blasen
Vi har et Samsung 240HDTV, med DVB-T/C og MPEG 4, dog har vi ikke Yousee.

Vi kan heller ikke vælge Danmark som land. Har istedet valgt "Andet", og sat den til en fuld søgning - så virker det fint med DVB-T og de frie kanaler heri DK, og de få digitale kanaler vi har på fælles antennen (DVB-C)
Af jonashh
Tak for svaret.

Fjernsynet har desværre ikke MPEG 4, og derfor kan den jo ikke vise HD kanaler. Ikke at dette er et must.

Har dog prøvet at vælge Other/Andet, og lavet en fuld søgning, og der finder den da også 10 kanaler eller noget i den stil, men det er kun kanaler som DR kanaler, og andre regional kanaler.

Det finder dog ingen af de kanaler som jeg har igennem min pakke hos YouSee, og de kanaler jeg kan finde, kan jeg ikke se, da den bare skriver at den ikke understøtter HD, selvom jeg har svært ved at tro, at de alle sammen er i HD.