Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Vi går og holder godt øje med markedet og de mange nye modeller fra producenterne for tiden.. og afventer stadig, da jeg er meget spændt på de største modeller fra Sony - HX900 bla andet..

Jeg var så lige inde og se på sony center dk - og bliver nu forvirret.. er det 400hz de kommer med eller er stadigvæk 200hz som er oplyst her i jeres artikel "Oplevelser med Sonys 3DTV i HX900 og LX900 serierne" !?

Ikke at det gør noget hvis der bliver opgraderet til 400 hz 8) - syntes bare det lyder for godt til at være sandt...

Jeg har planlagt med konen, at vi skal have et kick-ass (3D & 52" min.) tv senere på året, og vi er allerede igang med spare op hertil.. Vi venter spændt på Sony ;)

I øvrigt har vi også lige købt et dejligt tv til soveværelset i Sony Center Friis i Aalborg.. KDL-32E5510 - 100hz Bravia-Engine3 osv. Lækkert tv til soveværelset.. Konen faldt for træ-rammen.. jeg var ligeglad, bare specs´ene var i orden.. hehe. O_O

Nå men God Påske til Jer herinde.. :)

hilsen bang
Brugeravatar
Af michelskovbo
HX900 stod til at komme med 200HZ PRO - men grunden konkurrence mæssige årsager valgte man fra Sonys side af, at ændre dette til 400 HZ PRO som konkurenterne for kundernes skyld.

Min egen personlige mening er helt klart det er helt hen i hampen!!!! :)
Af Lars K
Det er ligesom Panasonics 600Hz sub field driver :D
Af xcardman
hvornår kommer et tv med 2000000 i kontrast
har folk lige glemt hvad man man bruge spec til
ikke en meter
bang skrev:Hej

Vi går og holder godt øje med markedet og de mange nye modeller fra producenterne for tiden.. og afventer stadig, da jeg er meget spændt på de største modeller fra Sony - HX900 bla andet..

Jeg var så lige inde og se på sony center dk - og bliver nu forvirret.. er det 400hz de kommer med eller er stadigvæk 200hz som er oplyst her i jeres artikel "Oplevelser med Sonys 3DTV i HX900 og LX900 serierne" !?

Jeg har planlagt med konen, at vi skal have et kick-ass (3D & 52" min.) tv senere på året, og vi er allerede igang med spare op hertil.. Vi venter spændt på Sony ;)

Nå men God Påske til Jer herinde.. :)

hilsen bang
Vi er mange som venter spændt på Sonys nye topmodel . De sprang jo faktisk en generation over ved at undlade en 46X5500 .

Men hvis 3D og rå billedkvalitet "matters", bør du nok holde et vågent øje med plasma serierne fra Panasonic og Samsung ( - tvivler nemlig på at Sony kan være med her. . .)
Brugeravatar
Af bang
Jeg har bestemt heller ikke afskrevet Panasonics bud på 3Dtv og venter også her på folks meninger og vurdering med tiden henover sommeren..

Jeg har længe ment at jævnt hurtige bevægelige billeder, panoreringer, har været philips´ og sony´s bedste kort.. hvilket er vigtigt for mig! Skal ikke have samsung, der skuffer mig, hver gang jeg står og ser på dem div. steder.. 100hz og 200hz LED tv.. hvilket sutter alvorligt ved siden af selv en w5500

Er lidt betænksom mht. plasma, det vil irritere mig med retention og hvis ikke panoreringer er 100% ok.. men så meget har jeg ikke forstand på med panasonic´s 600hz system eller hvad de nu kalder deres actionbilled-behandligssystem... Men jeg er bestemt stadig åben for deres plasma tv i den dyre ende.. men jeg afventer stadigvæk og beslutter mig senere på året..

Er ret sikker på valget bliver en HX900 eller måske VT20.. den der gir´ "mig" mest for pengene...