30 mar 2010, 20:21
Jeg har tænkt mig at købe en Samsung 2233rz fra shg, men hvis der er pixelfejl kan jeg så få den ombyttet?
4. Særligt om butikssalg og afhentning
Butikssalg: Køb som er foretaget i vores butik på Michael Drewsens Vej 22, 8270 Højbjerg.
Ved butikssalg er der INGEN kontant returret, da man har lejlighed til, at undersøge varen inden overdragelsen/risikoovergangen sker.
Michael K skrev:okay vidste ikke man kunne hvis man havde åbnet varenJo det kan man godt, så længe man ikke ødelægger emballagen. Man har ret til at åbne for varen og undersøge den. Man har ret til fortryde købet og returnere varen igen inden for 14 dage, uanset om der er fejl på varen eller ej.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.