Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tcf
Så nu er den ikke på lager mere ::l
Af ajhals
Meget mærkeligt :S!!!

Jeg var i HiFi klubben i Odense så sent som i går ved middagstid, og høre hvornår Samsung plasma kom. Der fik jeg at vide, at LED skærmene kom om en 2-3 uger, men at de ikke rigtig vidste med Plasma, og at der formegentlig ville gå lidt længere.

Men jeg ville da blive gudelykkelig, hvis den kære ekspedient har taget røven på mig, og at de nu sælger den........ og så til den pris :) !!
Af ajhals
Nå så fik den lokale butik sgu lige et kald :D.... og skærmene er IKKE på lager endnu, hvilket man også kan se under varebeholdning inde på hjemmesiden.
Medarbejderen bekræftede dog, at de er på vej, og kan begynde at komme stort set fra nu af, og 2-3 mdr. frem, da de forskellige skærme har forskellige leveringsdatoer. Han kunne imidlertid ikke sige noget om, om det er LCD eller Plasmamodellerne der kommer først.

For mit vedkommende er jeg dog positivt overrasket over prisen (50" PLasma), men det ser ud til, at vi må væbne os med tålmodighed lidt endnu :) .
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Hvis man følger Samsungs egen plan, så lander deres LCD først, dernæst LED og til sidste topmodellerne indenfor plasma. Det tror jeg er det mest realistiske bud lige nu.
Af mundt
Har lige snakket med kundeservice, og plasma modellerne burde være til levering fra d 20.4.

Det undrer mig, at de ikke får C8705 i 55"??
Af ajhals
mundt skrev:Har lige snakket med kundeservice, og plasma modellerne burde være til levering fra d 20.4.
Fedt!!! En lille måned og så står den på ny 50".....Wiiii :) !!!
Af maskus
mundt skrev:Har lige snakket med kundeservice, og plasma modellerne burde være til levering fra d 20.4.

Det undrer mig, at de ikke får C8705 i 55"??
Tak, mundt.

Det tror jeg, at jeg vil vente på - overvejer at skaffe P50G20'eren - men skal lige se om de ekstra ca. 5000-6000,- er bedre givet ud til Samsungs 3D?! OG så er der jo også den nye V20!!

:)
martin
Af Slot
Så er den på lager igen :)