Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dillerbabs
Efter jeg købte mit fine fine Pioneer 428xd har jeg stort set ikke fulgt med i udviklingen indenfor TV. Nu skal mit Pioneer måske udskiftes, hvis ikke det kan repareres.

Er der kommet noget der er super meget bedre? Det er ikke engang 1½ år gammelt og var referenceprodukt her på siden da jeg købte det.

Hvad er det bedste TV der er til salg på markedet i dag?
Af RogueAgent
428xd er nok stadig det bedste 42" tv der er lavet - det er svært at toppe.

Skal det stadig være 42" eller skal det være større?

Af nyere modeller der kommer tæt på er Panasonic G20 eller V20 nok de bedste bud på en afløser pt.
Brugeravatar
Af koenigs
Surt... Der er sådan set ikke noget produkt lige nu der kan erstatte dit Pioneer.

MEN! Der er høje forventninger til at det kommende Panasonic VT25 vil kunne matche dit Pioneer, byde på en lang række nye features og tilmed byde på 3D også. Det forvestes at VT25 bliver det første Panasonic TV der benytter Kuro teknologien som de købte af Pioneer da de nedlagde deres plasma produktion.

Så indenfor en måneds tid skulle du gerne have muligheden for af skifte ud til bedre...
Af Dillerbabs
Det må meget gerne være større end 42" :) Jeg vænnede mig utrolig hurtigt til så "stort" et TV så nu må det gerne være endnu større.

Okay et G20 kommer aldrig hjem til mig. Er ikke den store fan af Panasonics design. Så køber jeg hellere den nye LG PK950 der lige er blevet anmeldt..

Iøvrigt så synes jeg den eneste ulempe ved 428xd er manglen på MPEG4
Af pana man
Okay, det var ikke lang tid et Pioneer tv holder :( ej, håber da du har haft forsikring på...ellers er det godt nok surt.
Okay, designet har måske haltet "lidt", men synes det er blevet meget bedre siden mit PV 600 :) men Panasonic satser åbenbart flere penge på billedkvalitet end designet. . . .

Mvh. Pana man
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Nu behøver manden jo ikke være forsikret da produktet er gået i stykker inden for reklamationsfristen :D
Af Dillerbabs
Det er forsikret og ikke gået i mekanisk i stykker. Vi havde et uheld da jeg flyttede :( Så ingen kritik til Pioneer her :)

Nej pana er ik de bedste til designe TV IMO. Men lave gode TV til pengene kan de sq finde ud af!