Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af gasolin
Jeg har været hos av conection i Odense og kigge på fladskærme og er kommet frem til den konklusion at jeg vil gerne have et 50" Panasonic TX-P50X20E.

Jeg har lige nogen spørgsmål inden testen på flatpanels.dk kommer i morgen mandag den 29marts, til dem der ved noget om tvet og plasma generalt.

Hvor god er den med en computer ? (film,musik videoer i full skærm hvis det ikke ser forfærdeligt ud og lidt bilspil)

Hvor stor problemer har den med Retention og Burn-in ?(en af mine største betænkligheder ved at købe plasmaskærme)

Larmer den meget ? (Hos av connection Odense kunne jeg med øret ind til g20 modellen høre at den summer lidt,en meget svag , men hørbar lyd, som lyder som visse subwoofer,forstærker kan gøre, kunne ikke umiddelbart høre noget på X20 modellen)

Er panasonic TX-P50X20E det bedste 50" fladskærm til rimelig pris ca 6500kr (en pris hvor alle kan være med), har ingen bluray afspiller, så film vist i fullhd er ikke noget problem for mig.
Af BrianH
TX-P50X20E ville have blevet mit næste tv, hvis det ikke lige havde været for opløsningen på 1024x768. Det er simpelthen for lidt, og forgængeren TX-P50X10Y havde trods alt 1366x768

Køb TX-P50X10Y i stedet. Hvis du ikke skal sidde med øret indtil dit tv altid, kommer du næppe til at høre andet en det der kommer ud af højttalerne.

Alt det andet får du svar på, når testen kommer
Af gasolin
også selv om pårisen er den samme og den ekstra opløsning kan jeg kun udnytte med en computer