Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nico
Hvorfor ikke vælge at købe det hos enden Cinemagic, hvor prisen er det samme eller du kan vælge SHG som jeg personligt aldrig har haft problemer med til lige knap 200,- mere det ligger desuden kun et stenkast fra getmore, hvis det fordi du vil afhente selv.

Som du kan se mange steder er Getmore rigtig tunge at danse med hvis du skal have lavet en rma sag.
Af Thor-thor
Personligt ville jeg ikke handle med Getmore overhovedet pga. deres ry i forbindelse med RMA, momssvindel mm. Derudover er det mildest talt ikke første gang at deres lagerstatus ikke stemmer overens med virkeligheden, så tror ikke du skal lægge så meget i det antal dage de angiver.

Jeg ville overveje Cinemagic, Dustin mfl. hvis du vil handle på nettet.
Men allerførst ville jeg da tage en snak med Sony centret fortælle hvad den koster på nettet (det ved de uden tvivl allerede) og høre hvad de kan sælge den til. Hvis de er til at handle ned i en pris, i nærheden af den på nettet, ville det vel være ok at betale lidt for ekstra garanti mm.

Ps.
bortset fra det skal du selvfølgelig overveje Pana 46G20 (50G20) inden du handler ;-)
Af Rodding
Kan lige se, at prisen hos dustinhome er uden moms, så de er alt for dyre.
Køb hos shg eller cinemagic så hvis du skal have ex500
Af nosadk
Thor-thor skrev: Ps.
bortset fra det skal du selvfølgelig overveje Pana 46G20 (50G20) inden du handler ;-)
haha.. ja har jeg kigget på, flot billede, men syntes designet halter lidt. (ps. den bedre halvdel der har en finger med i spillet:P)
Af calletv
Du må ALDRIG købe noget hos Getmore! Jeg har rigtigt dårlige erfaringer med dem, og Googler du dem, vil du opdage at det er der rigtigt mange der har :-(.
Af GreenPea
Personligt har jeg også kun haft abosolut gode oplevelser med SHG.
Sidste uge købte jeg en samsung 2233 kl. 20.05, havde den dagen efter kl. 12.00 og bor på sjælland, imponerende!
Men SHG har også deres lig i lasten, gik de ikke konkurs forrige år, startede
op med nyt cvr. nr. og lod en masse mennesker med rma sager i stikken.
Kan kun klart anbefale dem, men alle firmaer har deres lig i lasten.
Af Long John89
Hvis man er i tvivl om hvorvidt servicen mm. er ved et internetfirma, så det altid en god idé at kigge ind forbi siden Trustpilot.dk hvor der er en rating vurdret ud fra brugeranmeldser... Rigtig god side...
Af nosadk
Nå det blev købt i sony centeret... fik det ned til 9000kr plus 5 års garanti... så jeg klager ikke. :)
Af Rodding
Nice.
Vil utroligt gerne høre hvad du synes om det når du har fået prøvet det, spillet på det osv. ;D
Af Lars K
Jeg ville købe mit TV et sted med en fornuftig velomtalt service og så vil jeg kontakte mit forsikringsselskab og oprette en elektronik forsikring til en 500 kr.

Så er du dækket ind
Af Snurrerundtlyd
Nico skrev:eller du kan vælge SHG som jeg personligt aldrig har haft problemer med til lige knap 200,- mere det ligger desuden kun et stenkast fra getmore, hvis det fordi du vil afhente selv.
Øh SHG liggger i et industrikvarter i Højbjerg (forstad syd for Århus) og har desuden en butik i Viborg:
http://www.shg.dk/Om-shg/Om-shg.dk-A-S.htm

Getmore ligger i Ishøj: http://www.getmore.dk/infocenter.aspx?i ... 4&qid=2991

Dustin derimod har dansk hovedkontor og lager lige over for SHG i Højberg , er det ikke dem du tænkte på i stedet for Getmore?
Dustin er et svensk firma som overtog Computerstore A/S i Danmark.

Men jeg er enig i at man bør holde sig langt væk fra Getmore. Ud over sagen med momssvindel og selvskabstømning har jeg også læst rigtig mange klager over dårlig RMA. Desuden snyder de tit med leveringstid på EDBpriser.
Senest rettet af Snurrerundtlyd 27 mar 2010, 11:54, rettet i alt 2 gange.