Log ind med sociale netværk

23 mar 2010, 17:35

Jeg har idag været på udkig efter et tv, og har i den forbindelse spurgt ind til serie 9 fra samsung, og 2 uafhængige forhandlere (hifiklubben og Fona i Helsingør) fortæller det samme.
Serie 9 fra Samsung burde ankomme i foretnigerne medio April og senest starten af mej.
Priserne fik jeg at vide i hifiklubben, at de ligger MEGET tæt på nuværende priser.
Udover at begge forhandlere rådede mig til lige at vente 3-4 uger på mit tv indkøb, og jeg fik at vide at prisen på f.eks et 40" led tv serie 9 bliver max 1500kr dyrere end tilsvarende serie8 koster nu. ( i hvert fald i hifiklubben.)
Et serie 9 40" led tv kommer prisen formodenligt til at lande på 12-13.000
Ingen af foretningerne havde dog modtaget endelige oplysninger fra samsung, men umidlbart er mit bud at hifi klubben burde have den bedste krystal kugle.
mit bud er derfor at vi nok kommer til at se en serie 9 led 55 omkring de 20k i vejledene udsalgspris.

Serie 9 fra Samsung burde ankomme i foretnigerne medio April og senest starten af mej.
Priserne fik jeg at vide i hifiklubben, at de ligger MEGET tæt på nuværende priser.
Udover at begge forhandlere rådede mig til lige at vente 3-4 uger på mit tv indkøb, og jeg fik at vide at prisen på f.eks et 40" led tv serie 9 bliver max 1500kr dyrere end tilsvarende serie8 koster nu. ( i hvert fald i hifiklubben.)
Et serie 9 40" led tv kommer prisen formodenligt til at lande på 12-13.000
Ingen af foretningerne havde dog modtaget endelige oplysninger fra samsung, men umidlbart er mit bud at hifi klubben burde have den bedste krystal kugle.
mit bud er derfor at vi nok kommer til at se en serie 9 led 55 omkring de 20k i vejledene udsalgspris.
									  23 mar 2010, 18:05

Omfufu skrev:mit bud er derfor at vi nok kommer til at se en serie 9 led 55 omkring de 20k i vejledene udsalgspris.Jeg håber godt nok, at du har ret, men tvivler meget. Udfra tyske og svenske priser ligger 8000 serien på 19-20k for 46", hvilket ikke stemmer overens med den "aggressive" prisstrategi Samsung siger, de vil føre. Men lad os nu se. Jeg håber 8000 serien vil ligge på 15-17k i vejledende udsalgspris for 46", for så skal jeg have 3D tv

23 mar 2010, 18:46

Jeg har faktisk slet ikke sat mig ind i deres serie 9.
Jeg har den sidste måneds tid været på udkig efter enten et 46"led serie 7/8 eller 55" ditto, da jeg syns prisen nu virker rimelig.
Men da jeg fik at vide at de kom i hvid, blev jeg nu intreseret.
Jeg har som sagt ingen fakta om serie 9, ud over dette.
Nu nævnes der de har 3D, så har jeg selv svært ved at tro prisen ikke bliver højere, f.eks omkring de 30k for 55"
Kan det tænkes der både kommer "alm" LED modeller som dem vi ser idag, og så der også kommer en 55"led3d serie 9.
Så ville "mer prisen" som hifi klubben nævnte på ca 1500 mere for 40" modellen give mere mening.
Sælgeren i hifi klubben nævnte intet med 3D hvilket han jo nok burde have nævnt som argument, da han rådede mig, til lige at vente.

Jeg har den sidste måneds tid været på udkig efter enten et 46"led serie 7/8 eller 55" ditto, da jeg syns prisen nu virker rimelig.
Men da jeg fik at vide at de kom i hvid, blev jeg nu intreseret.
Jeg har som sagt ingen fakta om serie 9, ud over dette.
Nu nævnes der de har 3D, så har jeg selv svært ved at tro prisen ikke bliver højere, f.eks omkring de 30k for 55"
Kan det tænkes der både kommer "alm" LED modeller som dem vi ser idag, og så der også kommer en 55"led3d serie 9.
Så ville "mer prisen" som hifi klubben nævnte på ca 1500 mere for 40" modellen give mere mening.
Sælgeren i hifi klubben nævnte intet med 3D hvilket han jo nok burde have nævnt som argument, da han rådede mig, til lige at vente.
									  26 mar 2010, 10:19

27 mar 2010, 16:25

http://www.fladskærmsshoppen.dk/product.asp?product=1110
SAMSUNG UE46C8705 - 17.5k. Så man kan da håbe at priserne kommer endnu længere ned jo flere forhandlere der får tv'et.
Iøvrigt fedt med DVB-S tuner. Så slipper man af med Canal Digitals grimme hd boks.

SAMSUNG UE46C8705 - 17.5k. Så man kan da håbe at priserne kommer endnu længere ned jo flere forhandlere der får tv'et.
Iøvrigt fedt med DVB-S tuner. Så slipper man af med Canal Digitals grimme hd boks.
									  27 mar 2010, 16:44

XX1X betyder hvid
Helt så besværligt er det heller ikke 

FRB skrev:Hvorfor hedder de danske tv i øvrigt henholdvis 8705, 6715, 7705? -altså sådan nogle skæve tal og ikke bare 8000, 7000 og 6000 og hvorfor både -05 og -15? Det er da sindssygt forvirrende!XXX5 betyder nordisk
XX1X betyder hvid
Helt så besværligt er det heller ikke

Beoplay V1 (inkl. ATV) + Beolab 14.4 
Beoplay A9

Beoplay A9
									  27 mar 2010, 16:51

Jeg glæder mig til nogle reviews af C6000 serien. Den ligger på cirka samme pris som sidste års B8000 serie. Jeg kunne meget godt tænke mig at vide, om det bedre kunne betale sig, at købe sidste års topmodel B8050?
SLL

SLL
P5K deluxe, Q6600, Geforce 8800GTS 640mb, 4GB ram, XP pro, Dell 2007FP, Dell U2410, Philips 32" pw8717 CRT TV, Samsung LE40C755

27 mar 2010, 17:21

Husk også at Samsung også lancere alm. LCD skærme. Jeg har set C755 nævnt nogle steder.

SLL skrev:Jeg glæder mig til nogle reviews af C6000 serien. Den ligger på cirka samme pris som sidste års B8000 serie. Jeg kunne meget godt tænke mig at vide, om det bedre kunne betale sig, at købe sidste års topmodel B8050?Ja, C6700 ligger på nuværende tidspunkt på samme pris som B8000, men er det de rigtige priser at sammenligne ?
SLL

Husk også at Samsung også lancere alm. LCD skærme. Jeg har set C755 nævnt nogle steder.
Beoplay V1 (inkl. ATV) + Beolab 14.4 
Beoplay A9

Beoplay A9
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto