Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af maskus
Rasmus Larsen skrev:Jo, det ser da bestemt sådan ud.

Det var godt nok tidligt. Det kan da næsten ikke passe.
Nej vel...og så alligevel :)
Af noxity
De har også C6000 og C7000 serien i LED LCD.

Fælles for alle C-modeller er dog at de ikke er på lager. Men det er lækkert endelig at kunne se et pris niveau !
Af lennon
Vel egentlig årets mest interessante TV for billedentusiaster, sammen med Pana V20 - medmindre at Sony lige ryster et eller andet ud af ærmet i 900 serien . .
Af Czuba
Nogen der ved om der følger 3D briller med til plasma 7 serien?
Af maskus
Czuba skrev:Nogen der ved om der følger 3D briller med til plasma 7 serien?
Jeg mener at have læst her på sitet, at de kommer som tilbehør, og at man kan vælge mellem opladelig udgave og en almindelige batteri udgave, og at prisen er mellem 800-1000 kr. pr. brille.
Mon ikke, at man få et par med i prisen indledningsvis... :)
Af tcf
Mon ikke HiFi klubben bliver kimet ned :s
Jeg tror ikke helt på den, har flere gange fået at vide, de først kommer slut April.
Meeen det kunne jo være et bagholds angreb, vi får se ;)
Af Notional
Føj, så koster en 46c8005 sikkert 19k. :((
Af dhanse15
Ringer i morgen k 10 sharp. Går og venter på et ps50c7000 skærm. Så hvis det allerede er kommet, er jeg en lykkelig mand.

Dennis.
Af wcc
så skal der købes ny skærm, det har jeg godt nok ventet på længe på , 63" 3d plasma , så blir det ikke bedre.... :) :) :)
Af maskus
Rasmus Larsen skrev:Hvem ringer til Hi-Fi Klubben i morgen og får dette bekræftet? 8)
Jeg tror sgu at min løbetur lige bliver et smut forbi H.C. Andersens Boulevard i morgen. :)

I øvrigt kan det jo være, at Samsung har lavet en aftale med Hifiklubben om begyndende salg igennem dem.
Af boh7100
Håber Samsung har fået styr på brummelyden fra deres plasma? 8)