Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Actionman
Jeg skal have mig et nyt LCD tv ( da jeg spiller en del playstation og ikke vil risikere "burn in") :((

hvilket LCD tv vil I anbefale, jeg har følgende krav

Min 46"
Full HD
DVB-C
MGEP 4
Budget 6-9K max helst omkring 6-8K

Har selv set på et lidt ældre Phillips 42PFl5604H, men ved ikke helt om det er pengene værd (set til 7K) O-O

håber der er nogle der kan hjælpe :)
Af Actionman
tak fo et hurtigt svar :D
Det ser også helt fint ud
er det et tv du kender til evt. et du har ?
Af xcardman
har en 32w5500 og den bruger jeg selv til ps3

en ex500 er bare en nye model og der kommer måske en test her på siden.

selvom jeg mest er til plasma, synes jeg spil er bedre på en lcd.
Samt den giver et rimeligt fornuftigt tv billede.
især i forhold til andre lcd og med prisen i tankerne.
ser jeg den som det mest fornuftig bud.
Af Rodding
Ville også klart gå efter den. Det er nok det bedste bud på en lcd for tiden.
Af Actionman
efter at have læst div forums/anmeldelser lyder det som om at 47EX500 er et super godt køb, men kan det betale sig at købe det i tyskland eller UK eller risikere jeg bare at der er noget der ikke virker, som mange har andre også har omtalt i andre tråde ?
Af noxity
Actionman skrev:efter at have læst div forums/anmeldelser lyder det som om at 47EX500 er et super godt køb, men kan det betale sig at købe det i tyskland eller UK eller risikere jeg bare at der er noget der ikke virker, som mange har andre også har omtalt i andre tråde ?
Jeg ville aldrig købe så dyre produkter fra andre lande. Du står med håret i postkassen hvis der går noget galt.

Så hvis du spørger mig, så skal der en MEGET stor besparelse til at retfærdiggøre sådan et køb.
Af Actionman
:o det var sgu billigt, takker for linket :D håber de stadig har det på lager om ca 10 dage O-O (kan ikke bestille det før) :((
Af Rodding
De er jeg sikker på de har.
Du skal lige være opmærksom på, at prisen der står der er uden moms, men prisen lander stadig kun på 8000 kr.
Af Actionman
hehe det havde jeg så ikke lige set :P
men med moms lander den tæt på 10K, så er cinemagic billiger de sælger den for 8K med moms såvidt jeg kan se.
(dog først på lager midt april, har lige spurgt dem)
men tak alligevel. :P
Af Rodding
Nej prisen lander på 7976 kr.
Bare gå ind på deres hjemmeside og tryk køb, så går du ind i indkøbskurven og der står den totale pris.
Af Actionman
7976 er stadig ikke med moms, hvis du går op under din "kurv" kan du vælge at se prisen med moms og der er den på 9.500
Af Rodding
arh min fejl det havde jeg ikke set.
Så ville jeg købe den hos shg.