Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af adams
Har i dag købt et Sony32EX500
Mit umiddelbare indtryk er, det er fantastisk(mega forbedring når man kommer fra et 10 årig Proconic(-: )
Men er der nogen der har en idé om, hvordan man sortere de digitale kanaler? Der er ca 180 -få af dem kan jeg se og de ligger i en stor pærevælling.
Af BrianH
Jeg tør vædde med du ikke har læst manualen endnu :)
Senest rettet af BrianH 24 mar 2010, 22:22, rettet i alt 1 gang.
Af adams
Hej Brian !
den skrevne manual er ikke på mange sider, så den var hurtig tygget igennem. Den fulde manual ligger på TVet. Har haft fornøjelse med at forsøge de sidste mange timer, men er ikke kommet videre. Indrømmet jeg er ikke den store tekniker, så hvis du har en løsning, må du gerne komme med den.. :)
Af BrianH
adams skrev:Hej Brian !
den skrevne manual er ikke på mange sider, så den var hurtig tygget igennem. Den fulde manual ligger på TVet. Har haft fornøjelse med at forsøge de sidste mange timer, men er ikke kommet videre. Indrømmet jeg er ikke den store tekniker, så hvis du har en løsning, må du gerne komme med den.. :)
Jeg har ingen løsning, for jeg har aldrig prøvet et Sony tv.
På de fleste mærker skal man dog oprette favoritlister, hvor man lægger de kanaler man er interesseret i. TV'et sættes så til kun at vise den liste man har oprettet.
Prøv at lede efter "favoritlister" i manualen
Af Cutter
På laangt de fleste Sony Tv'er, (vil jeg tro) kan man godt sortere i kanalerene, uden at oprette en favoritliste, selv om det også er en mulighed hos Sony!
Af adams
Jeg har kunne læse mig til at digital programsortering ikke er muligt når tv'et er indstillet til "kabeltv" Til gengæld skulle det være muligt når tv'et er sat på "egen antenne" Når nu jeg har Yousee kabel tv skal tv'et vel være sat til "kabeltv"?
Brugeravatar
Af koenigs
Favoritliste.

Du kan lige så godt gå i gang med at lave en...
Af thomas_fogh
Jeg har sat mit til kabeltv, og jeg kan godt sortere i de digitale kanaler...
Af adams
Fik det fixet. Land skal være DK og ikke som jeg fejlagtigt formodede, Sverige
Af BrianH
adams skrev:Fik det fixet. Land skal være DK og ikke som jeg fejlagtigt formodede, Sverige
Troede du du boede i Sverige?
Af Cutter
BrianH skrev:
adams skrev:Fik det fixet. Land skal være DK og ikke som jeg fejlagtigt formodede, Sverige
Troede du du boede i Sverige?
Haha,, Hold op hvor får man sig mange små grin her inde på flatpanels :D