Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Jeg opretter denne tråd lidt i vildrede, da jeg føler mig noget uheldig med Panasonic TX-46G10E...

Jeg vil bare gerne have af- eller bekræftet om jeg bare er uheldig eller om der kan ligge andet til grund for disse problemer.

Jeg bestilte et Panasonic TX-46G10E for et par uger siden hos el24.dk og fik det planmæssigt leveret af GLS et par dage efter. Fik sat vægophænget på og var ekstremt forsigtig med hele installationen.

Det hele virkede til at være i orden de første par dage, men så blev jeg opmærksom på at venstre højtaler skrattede. Dette især ved programmer med en fortæller (F.eks dokumentar). Støjen var altså ikke konstant, men den var der. Jeg har ikke engang haft skruet højt op. Maks har vel været 15 ud af de 50/60 'streger' der er.

Jeg henvendte mig til el24, som uden tøven fik bestilt et nyt fjernsyn til mig (stor ros til dem i øvrigt)

lcd.dk kontaktede mig med leveringsinfo og et par dage senere havde jeg et nyt TV.

Var om muligt endnu mere forsigtig med installationen af dette.

Umiddelbart virkede det også fint, men da jeg satte lidt musik på den anden dag, var det galt igen. Igen var der ikke skruet ret meget op, men højre højtaler skrattede og brummede..

Det har både været ved streaming fra en Popcorn Hour samt fra PS3 og på antennen.

Er det bare uheldigt og skal jeg henvende mig til el24 igen med henblik på et nyt TV, eller kan der være andet galt? O-O

Troede måske skærmen hang løst og/eller det var rammen der støjede, men dette er heller ikke tilfældet.

Håber nogen kan hjælpe.

På forhånd tak.