Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af maunus
Er flyttet i hus og skal have valgt mig noget TV og internet.

Jeg vil gerne se kanaler som discovery tv3 tv3+ mtv og mit internet har jeg ikke de store krav til.

Hvad anbefaler i jeg får?

pt har jeg bare den lille fællesantenne pakke men jeg kan forstå at den svinger fra by til by? og min far siger at vores fællesantenne lige er solgt til nogle (hvem det er var hemmeligt) han anbefaler jeg venter med at gøre noget da de nye kan skifte om tingene.

har i nogen forsalg til hvad jeg kunne se på? (:

Bor forresten på Lolland (Nakskov)
Af noxity
Du kan starte med at besøge de respektive udbyderes hjemmesider, for at finde ud af om de overhovedet kan levere deres produkt til dig.

Hvis du i øjeblikket har fællesantenne, så køres den enten for sig selv, i et samarbejde med andre, eller af en af de større udbydere. Du burde starte med at finde ud hvad der er tilfældet for din antenneforening. Og så samtidigt finde ud af hvad de tilbyder, og til hvilke priser.

Da du netop har fællesantenne tror jeg ikke at hverken Yousee eller Stofa kan levere TV og internet til dig. Det skulle lige være fordi de stod for det i antenne foreningen.

Dvs. at du egentligt kun har Danskbredbånd, Canal Digital og Viasat tilbage som mulige udbydere der kunne være interessante og se på.

Boxer er udlukket, da de ikke tilbyder Viasats kanaler (TV3, 3+ osv.)

Dansk bredbånd har gravet en masse kabler ned de sidste par år, måske de også har tilsluttet dit hus. Undersøg det.

Som du nok kan høre så skal du selv igang. Før vi overhovedet kan hjælpe, skal du nemlig finde ud af hvad der er at vælge imellem.
Nu har jeg ihvertfald givet dit et par hjælpende ord med på vejen, så må du jo lige melde tilbage når du har fundet noget mere info.
Af maunus
Jamen så må jeg ned og se på mit fællesantenne. :)

Måske de har noget smart med internet også.. (: