Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej, Jeg har et Panasonic TXP-42S10, og den store pakke fra yousee. Jeg kan ikke se mine HD kanaler, burde jeg ikke det med s10'eren? Læste mig til at jeg skulle ha valgt sverige som land under opstart af tv'et. Nu står den på dansk og har prøvet endeløst at ændre det, men er ikke blevet klogere. Er der nogen der ved noget om det problem? Håber der er nogen der kan hjælpe.

Venlig Hilsen.

Franz.
Af noxity
Hvad mener du med dine HD-kanaler?

Med mindre du et Yousee-kort og kortlæser, så kan du kun se én HD-kanal, nemlig DR HD.

Hvis du vil have bonus HD-kanalerne, så skal du have fat i et Yousee kort (30kr. pr. md.) og et CA-modul (Ca. 350kr på nettet).
Hvis du vil have flere end bonus kanalerne, som vidst omfatter Kanal5 HD og TV2 Sport HD, så skal du have HD-pakken (79kr. pr. md.).

Alt dette kræver selvfølgelig også at S10 har en DVB-C mpeg4 tuner.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Er du 100% sikker på, at det er digitale kanaler du har fundet. Du skal selv aktivere DVB-C tuneren og det skal gøres ved at vælge noget andet end Danmark som land i opstarten. Har du ikke gjort dét, så start forfra med opsætningen.

Som nævnt, så får du ikke HD-kanalerne gratis ud over DR HD. Resten kræver et programkort og et CA-modul.

Jeg har rettet lidt i din overskrift, så den er mere sigende og så har jeg slettet det indlæg du smed i en tråd om G20. Der hører den ikke til og dobbeltposteringer er ikke velsete.
Af kallemflat
Hejsa

Landet er irrelevant. under indstillingerne for DVB-T kan DVB-C aktiveres.