Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kasperborup
hej, jeg overvejer at anskaffe mig en fladskærm og jeg har undersøgt mange skærme og har fundet frem til disse to modeller Sony 32" w5500 og Sony 32" ex500.
Eftersom jeg har opfattet det, så er w5500'eren den ældste, selvom prisen på skærmene ca. er den samme.
Men jeg vil gerne vide om i ved noget om hvilken er den bedste skærm?
jeg skal primært bruge den til film og playstation 3 spil, og så selvfølgelig fodboldkampe.
jeg håber i ved noget om dette. på forhånd tak
Af sharders
Det ser umiddelbart ud til at EX500 er SONYs bud på opgradering af W5500 modellen. I så fald er den formentlig det bedste køb. Modellerne bliver sædvanligvis bedre år for år.
Ser frem til (forhåbentlig) test her på sitet.
Af Kasperborup
ja okay. men altså opgraderingen er vel kun at der er 120 hz istedet for 100 ikke? mener jeg har set et sted at der er 120 hz på ex500'eren. Men jeg ved ikke hvad der ellers er til forskel på dem? Vil bare gerne være sikker på at ex500'eren ikke mangler noget af det som w5500'eren har? :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Ud over NX700 har jeg nu også talt med Sony omkring EX500, som meget gerne skulle lande her til testen inden længe.

Så altså, der er også udsigt til test af EX500 :)
Af sharders
Lyder godt. Afventer køb så længe.
Det bliver interessant hvordan den klarer sig i forhold til LG's '09 modeller.
Af Rodding
Håber virkelig, at der komme en test af ex500
Af gasolin
Tro generalt at en af de hotteste fladskærme for tiden er en Sony EX500, så det bliver interessant at læse en dansk test.(er selv på udkig efter en stor fladskærm og der er Sony 40EX500 en af kandidaterne)