Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

står og skal "investere" i min første fladskærm til stuen! Er dog meget i tvivl omkring hvilken model/producent jeg skal vælge, idet jeg er lidt begrænset med mit budget.

Er der nogen som kan anbefalde en "god" fladskærm i str. 40 - 42" (afstand i stuen ca. 3-4 m) ift. mit budget på de 4 - 5.000 altså "value for money". Billed/lyd er det som jeg vægter mest, skal nødvendigvis ikke have en masse multimedie indgange etc.

På forhånd tak for hjælpen :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Tag det ikke ilde op, men dit spørgsmål er vel det mest stillede i dette forum, så en søgning ville have givet dig en masse input. Dernæst har vi en liste over TV vi anbefaler, som du også kunne starte med - der ligger et banner øverst der henviser direkte til denne liste. Linket er her:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1169844738

Til 5000 kr. kommer du således ikke udenom Panasonic X10Y, som fås i eks. 42" til dit budget.
Af blaa
Hej
vil blot sige tak!

Var nede ved mit lokale Panasonic Center og fik fingerene i P42X10Y til den "gode" :) pris af DKK 4.600 leveret og monteret. Brugte det meste aften på at "lege" med det og jeg må sige at det er et rigtigt godt TV til pengene, virklig "value for money".

Så endnu engang tak for rådet/anbefalding! :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Velbekomme. Så vidt jeg husker har Panasonic fået tilføjet de indstillinger vi kom frem til i vores test af X10, så de nu er standard-indstillingerne. Hvis det ikke er tilfældet på dit eksemplar, så tag et smut forbi vores test af X10Y og juster farver mv. efter vores anbefaling.