Log ind med sociale netværk
16 mar 2010, 02:28
Nå ok, men ellers tak...:-)
Forstår ikke en noget som helst med den 72" skærm. Den er bare pist forsvundet, efterfølgende for artiklen herinde der beskriver at den største model med LED backlight, vil komme op til 72" og hvis man googler LX9500/LE9500, så vælter det også med 72" i udlandet og der bliver skrevet at den vil komme på markedet maj-juni måned. Men jeg har som sagt ikke kunnet finde priser???.... Og herinde på Flatpanels, skulle man jo mene at de var i stand til at opklare dette, men nej der kommer ingen kommentarer fra den front!?
Forstår ikke en noget som helst med den 72" skærm. Den er bare pist forsvundet, efterfølgende for artiklen herinde der beskriver at den største model med LED backlight, vil komme op til 72" og hvis man googler LX9500/LE9500, så vælter det også med 72" i udlandet og der bliver skrevet at den vil komme på markedet maj-juni måned. Men jeg har som sagt ikke kunnet finde priser???.... Og herinde på Flatpanels, skulle man jo mene at de var i stand til at opklare dette, men nej der kommer ingen kommentarer fra den front!?
16 mar 2010, 09:11
Lars E skrev:Jeg har haft to PS8000 begge havde pixelfejl så håber de har forbedret det og Rasmus vil du ikke nævne om din testskærm har pixelfejl ?Generelt vil der også stå noget om pixelfejl hvis de findes. Vi havde oprindeligt en lille notits efter beskrivelsen af lyshomogeniteten, men det er ret sjældent vi oplever disse fejl efterhånden, så den er vist røget ud igen.
17 mar 2010, 09:45
Hej!
Mht. 72" kommer den efter sommer i LEX-serien, som blev præsenteret på Las Vegas og nok også vil være den primære fokus på IFA. LEX-serien er LG's bud på en superslim skærm på ca. 6-7 mm. tykkelse.
LE9500 er i princippet udgået og erstattet af LX9500 (LX950N er den nordiske version) - LX9500 vil blive opgraderet med aktiv 3D og derfor navneændringen.
Håber det skaber lidt mere klarhed, ellers er i naturligvis velkomne til at kontakte mig.
Mht. 72" kommer den efter sommer i LEX-serien, som blev præsenteret på Las Vegas og nok også vil være den primære fokus på IFA. LEX-serien er LG's bud på en superslim skærm på ca. 6-7 mm. tykkelse.
LE9500 er i princippet udgået og erstattet af LX9500 (LX950N er den nordiske version) - LX9500 vil blive opgraderet med aktiv 3D og derfor navneændringen.
Håber det skaber lidt mere klarhed, ellers er i naturligvis velkomne til at kontakte mig.
Venlig hilsen
Morten Jørgensen
LG Electronics
Morten Jørgensen
LG Electronics
17 mar 2010, 11:04
Hej igen,
Vores plasma TV begynder at komme på lager i løbet af denne måned og successivt henover den kommende måned. Modellen der nok vil være størst interesse for herinde, nemilg PK950N, kommer på lager i starten af april.
Jeg har kun haft lejlighed til kort at se PK950N inden Rasmus hentede den på vores kontor og grundlaget for at se om retention er forebedret, er derfor lidt spinkelt at vurdere på, men jeg vil gå ud fra, at Rasmus tester dette gennemgående.
Dog vil jeg tilføje og her skal jeg kva mit tilhørsforhold, naturligvis træde varsomt, men det nye X-black panel har efter min bedste overbevisning forbedret sortniveauet i forhold til sidste års modeller, men om det er nok til at hamle op med andre dygtige konkurrenter, skal på nuværende tidspunkt ikke kunne sige.
Jeg venter naturligvis ligeså spændt som alle andre på det kommende test resultat.
Vores plasma TV begynder at komme på lager i løbet af denne måned og successivt henover den kommende måned. Modellen der nok vil være størst interesse for herinde, nemilg PK950N, kommer på lager i starten af april.
Jeg har kun haft lejlighed til kort at se PK950N inden Rasmus hentede den på vores kontor og grundlaget for at se om retention er forebedret, er derfor lidt spinkelt at vurdere på, men jeg vil gå ud fra, at Rasmus tester dette gennemgående.
Dog vil jeg tilføje og her skal jeg kva mit tilhørsforhold, naturligvis træde varsomt, men det nye X-black panel har efter min bedste overbevisning forbedret sortniveauet i forhold til sidste års modeller, men om det er nok til at hamle op med andre dygtige konkurrenter, skal på nuværende tidspunkt ikke kunne sige.
Jeg venter naturligvis ligeså spændt som alle andre på det kommende test resultat.
Venlig hilsen
Morten Jørgensen
LG Electronics
Morten Jørgensen
LG Electronics
17 mar 2010, 12:41
Til Morten fra LG,
Jeg kan se at 42PJ650N bliver prissat ganske fornuftigt(læs: indenfor mit budget) men kan ikke rigtigt finde andre informationer om skærmen.
Må du dele specifikationerne?
Er det en god afløser for PQ6000 eller er den "gamle" model et bedre køb?
Jeg kan se at 42PJ650N bliver prissat ganske fornuftigt(læs: indenfor mit budget) men kan ikke rigtigt finde andre informationer om skærmen.
17 mar 2010, 14:01
Kolvig skrev:Nå ok, men ellers tak...:-)Vi har ikke hørt noget om 72 tommeren. Men jeg tror heller ikke vi skal regne med en lav pris. Den kommer sikkert til at ligge på 7000-10000 dollars hvis den skal følge priserne på de helt store modeller.
17 mar 2010, 15:07
Til justjc,
Jeg må naturligvis gerne dele specs, da de allerede ligger på den engelske hjemmeside:
http://www.lge.com/uk/tv-audio-video/te ... 2PJ650.jsp
Jeg vil bestemt mene at PJ650N da panelet er en generation nyere. Men tag et kig på specs'ene og spørg endelig, hvis der er noget du vil have uddybet!
Jeg må naturligvis gerne dele specs, da de allerede ligger på den engelske hjemmeside:
http://www.lge.com/uk/tv-audio-video/te ... 2PJ650.jsp
Jeg vil bestemt mene at PJ650N da panelet er en generation nyere. Men tag et kig på specs'ene og spørg endelig, hvis der er noget du vil have uddybet!
Venlig hilsen
Morten Jørgensen
LG Electronics
Morten Jørgensen
LG Electronics
17 mar 2010, 15:27
Nu kan man også klikke på linket: http://www.lge.com/uk/tv-audio-video/te ... 2PJ650.jsp
Hvornår kommer de nye 2010 LG TV på LGs danske hjemmeside?
Hvornår kommer de nye 2010 LG TV på LGs danske hjemmeside?
17 mar 2010, 15:36
Ja, det kan jeg godt se...beklager! Så
Den kan findes ved at gå ind på http://www.lge.com/uk/ og så klikke på "TV / Audio / Video" i venstre side og vælge Television på pop-up menu'en.
Herefter kan man bruge produktvælgeren i venstre side - kan ikke lige forstå jeg ikke kan link'e til URL'en, men håber ovenstående virker!
Den kan findes ved at gå ind på http://www.lge.com/uk/ og så klikke på "TV / Audio / Video" i venstre side og vælge Television på pop-up menu'en.
Herefter kan man bruge produktvælgeren i venstre side - kan ikke lige forstå jeg ikke kan link'e til URL'en, men håber ovenstående virker!
Venlig hilsen
Morten Jørgensen
LG Electronics
Morten Jørgensen
LG Electronics
17 mar 2010, 20:41
De hedder så igen noget andet og ingen af deres modeller er med THX. Bliver spændende at se om vi får det i dk...
18 mar 2010, 08:08
justjc skrev: Jeg kan se at 42PJ650N bliver prissat ganske fornuftigt(læs: indenfor mit budget) men kan ikke rigtigt finde andre informationer om skærmen.Jeg går med samme "problem" Jeg har i den sidste tid været tæt på at købe PQ600, men med annonceringen af PJ650N er jeg blevet i tvivl. Er det 1500 kr. mere værd?. Håber der snart kommer nogle anmeldelser af det (-:
18 mar 2010, 13:07
Du startede med og sluttede med men det skal være omvendt.
I øvrigt har du en tag der ikke skal være der efter din sidste sætning.
Du kan stadigt rette dit indlæg og sætte [url] tags korrekt.
Men det letteste er faktisk slet ikke at markere links med [url] tags, så finder forum softwaren automatisk ud af at lave links om til hyperlinks. Jeg statte f.eks. ingen [url] tags om det link jeg postede og det virker fint uden.
Morten_J LG skrev:kan ikke lige forstå jeg ikke kan link'e til URL'en,Det er fordi du har sat dine tags forkert omkring linket.
Du startede med og sluttede med men det skal være omvendt.
I øvrigt har du en tag der ikke skal være der efter din sidste sætning.
Du kan stadigt rette dit indlæg og sætte [url] tags korrekt.
Men det letteste er faktisk slet ikke at markere links med [url] tags, så finder forum softwaren automatisk ud af at lave links om til hyperlinks. Jeg statte f.eks. ingen [url] tags om det link jeg postede og det virker fint uden.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto