Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Min ellers udemærkede Samsung PS50B551 slukkede lige pludselig for Flammen og Citronen på Bluray. Vel er det ikke verdens mest spændende film, men alligevel!

Det mærkelige er at der stadig er en eller anden forbindelse (Anynet+) mellem min Bluray og kassen. Prøvede min Bluray på mit andet fjernsyn og ingen problemer der så det er ikke der den ligger begravet. Prøvede også at sætte min datters Samsung DVD til, fuldstændig samme problem Anynet+ registrerer maskinen men skriver check forbindelsen!!

Det gør ingen forskel hvilken af de 4 HDMI indgange jeg benytter.

Nogen forslag, har prøvet at lægge seneste Software på, ingen hjælp. Turde ikke lige give mig i kast med servicemenuen, der skulle ellers være mulighed for at lave lidt ekstra funktionalitet ad den vej.

Skal jeg pakke den ned (45 kg!), låne en kassevogn (må jo ikke fragtes liggende) og aflevere til reparation, eller er der andre muligheder?
Af noxity
Kontrollér kablet.
Af Bob_the_Builder
Kontrollér kablet.
Er prøvet. Med to forskellige kabler og maskiner.
Af allandk
"[...]what worked for me was completely powering off the DVD player AND TV (overnight in my case). Don't use standby, just pull the power lead out the back of the TV

When I powered them both on next day, I reset up AnyNET, and everything worked ok again. Hasn't happened since, but it might be worth a go."

---------

"Didn't need to touch the config on the DVD player (AnyNET was still enabled). Just went into the AnyNet config on the TV, searched for AnyNET devices, and it found the DVD player. It then hooked straight into it, and allowed me to access/control the 1080P7's menu's as expected.

It seems that AnyNET gets out of sync from time to time. It must maintain settings in the TV's memory which have to be cleared out before setting up again. The overnight power off was the only way I could get it to do this."

Kilde: http://www.avforums.com/forums/dvd-play ... oblem.html
Af Bob_the_Builder
Har prøvet at slukke (fjerne stikket) og det hjalp!!!!

Lad os se hvor længe det virker :(

Tak for hjælpen til allandk :)