Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af thinkor
hey

Har tænkt mig at købe panasonics nye g20 (42 tommers), men bør jeg vente bare ½, 1 eller 2 måneder få så at den bliver meget billigere.
Jeg kan se man kan få den på wupti for 8000kr inkl fragt.
Det er ved at blive sommer nu, så kan jeg forvente den er nede på 7000 kr eller 6500 om bare en måned?

og øhh, g20 er da et godt køb ikke også, nogen indvendinger her?
Skal bruge tv til film, via computeren, ikke rigtigt andet.
Af BrianH
thinkor skrev:hey

Har tænkt mig at købe panasonics nye g20 (42 tommers), men bør jeg vente bare ½, 1 eller 2 måneder få så at den bliver meget billigere.
Du kan vel ikke rigtig forvente at få svar på hvad du bør gøre, når ingen kender din økonomi.
Af wcc
ingen tvivl om de falder , men hvor lang tid der går vides ikke. check på nettet hvor de er billigst. der er sikkert nogle netbutikker der sælger den billigt.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
thinkor skrev:og øhh, g20 er da et godt køb ikke også, nogen indvendinger her?
Skal bruge tv til film, via computeren, ikke rigtigt andet.
Den del er vist besvaret i både anmeldelsen og tråden der hører til her i forum.

Tingene falder altid i pris. Køb dit TV når du har behov for det, og drop så at følge med i priserne - det gavner ingen at ærgre sig over en besparelse, man kunne have gjort sig hvis man nu bare liiiige ventede 2 dage mere.
Af kanaster
Tingene falder altid i pris. Køb dit TV når du har behov for det, og drop så at følge med i priserne - det gavner ingen at ærgre sig over en besparelse, man kunne have gjort sig hvis man nu bare liiiige ventede 2 dage mere.
Det har du fuldstændig ret i, G20 er et godt køb lige nu. Så hvorfor vente, vente, vente til håret falder af.
Af xcardman
du kan også vente til januar 2011, så kommer der en ny model og prisen falder måske til 5500-6000 kr.

lidt sjovt med prisen på et tv.
ingen tænker over man mister 30000 kr ved køb af ny bil, lige så snart den forlader forhandleren.

køb et tv når man har brug for et og man får ikke noget bedre tv i prisklassen i øjeblikket.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
... og hvad kan 1½ måneds kvalitets TV-kigning gøres op i? Selvom du så måske sparer 300 kr. ved at vente en måned, så har du jo ikke haft fornøjelsen ved TV'et i den tid. Hvis du derimod køber TV'et og bare lader det stå ubenyttet hen, så var det nok en idé at vente.