Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RENE-BECH
Jeg skal have købt mig en ny fladskærm, da jeg synes at min gamle samsung-le37m86bdxixee ik' rigtig passer mig mere[har ik nogen dvbc tuner eller mpeg 4 og ikke understøtter 24p og er lidt for lille] Jeg står og skal v?lge imellem en panasonic g10 [46t] til 8999 kr og den nye g20 [42t] til 7999kr. Hvis jeg køber g20'eren så kan jeg bruge de 1000 kr jeg spare på en blu-ray afspiller til stuen [sammen med g20] og s?tte mit gamle samsung i mit sovev?relse sammen min ps3 og bruge det spil og lidt film . køber jeg g10'eren så får jeg en større skærm men ik råd til blu-ray lige med det samme og den gamle sk?rm, kommer bare til at stå og 'trække støv' i noget tid . ps. ville gerne købe g20 på 46 t men kan ikke finde en dato for dens udgivelse
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Er der et spørgsmål gemt i din besked, eller er det blot en filosoferen vi skal bidrage med input til? Vi kan jo ikke gøre op om du vægter et større TV højere end lidt bedre billedkvalitet, en BluRay-afspiller og mulighed for optagelse via USB.
Af RENE-BECH
ok, dårligt formuleret ,ville bare vide om billedekvaliteten var markant bedre på g20 i forhold til g10, kender flere der har en g10 og jeg synes at billedet er rigtig godt, men der er ik' nogen butik i ringsted der har en g20 fremme, så jeg kan se dens billedkvalitet så med mindre jeg tager til en anden by[roskilde] så får jeg ik' set en g20 i action inden jeg bestiller en på nettet og må gå ud testen her på siden som siger at g20 har bedre billed ind g10. Det kunne være der var der har begge modeller som kunne fortælle hvor meget/lidt forskel der er på billedkvaliteten