Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af zimmy
Jeg har et meget irriterende problem med ovennævnte. Hver gang jeg tænder tv'et efter det har været slukket er der sort skærm og og den nægter mig adgang til mine kanaler, så jeg er nødt til at hive ca modulet ud og ind for at det kan få adgang til kanalerne. Jeg har fuldpakke hos yousee - men er det et ca modul problem eller et problem med fjernsynet og hvad skal jeg gøre for at få det løst ?
Af lennon
Mig bekendt er CA-modulet overflødigt efter at YouSEE gav digital nettet frit på kabel TV . .
Af zimmy
ja, men det gælder jo ikke hvis man har ekstra kanaler og må bruge cowboytricks fr at kunne se dem. Er jeg virkelig den eneste med dette problem !!??
Af kristianl
Jeg var ude og kigge på CA-moduler lige inden jeg fandt ud af at Yousee lancerede de digitale kanaler uden kodning så jeg droppede det igen.
Men der fortalte de mig både i Sony centret og andre steder at Sony tv kan være temmeligt emsige når det kommer til de moduler. Så det kan være at det er problemet?
Af Peter Schrøder
zimmy skrev:ja, men det gælder jo ikke hvis man har ekstra kanaler og må bruge cowboytricks fr at kunne se dem. Er jeg virkelig den eneste med dette problem !!??
Jeg har også en mærkbar "tøven" når jeg skifter til en tillægskanal (Samsung). Er det et Viaccess CA modul du har?
Af zimmy
Ja det er et viaccess modul der volder problemet.

Skal jeg ringe til yousee og bede dem give mig et nyt eller hvad?
Af Peter Schrøder
zimmy skrev:Ja det er et viaccess modul der volder problemet.
Skal jeg ringe til yousee og bede dem give mig et nyt eller hvad?
Det synes jeg at du skal. Det kan sagtens være CA modulet som er defekt. Måske du kan få lov at låne et andet modul, hvis du henvender dig i en af butikkerne. Jeg har selv fået byttet et modul (Fona) fordi mit TV "opgav" at vente på signal og istedet bare viste "kodet kanal".
Jeg har stadig en mærkbar tøven, men har ikke haft rigtige problemer siden.
Af oz1lly
Du har vel opdateret din fladskærm, jeg havde samme problem med en
w5500, efter opdatering alt ok.