Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af 3Dbenny
Danny Beyer skrev:Hej alle,

Samsung LE40B625.
Denne skærm har Bilka på tilbud men jeg kan simpelthen ikke finde noget info om den. Googler jeg den er det kun Fonas netshop der dukker op. Nogen der ved hvor den kan findes på nettet eller om den går under et andet navn uden for Danmark?
Kunne godt tænke mig at læse noget mere om den, udover det som Bilka og Fona skriver.

Hjælp?

Mvh
Daniel
Hej DB

en B625 er en DK model somkun Fona og Dansk supermarkede har adgang til. Hvis du skal ha den opgraderet skal du bruge softwaren til en B655 . eller ring til samsung support , så sender de gerne en usb med firmware til dig, eller du kan os gå til den butik du har k´øbt dit tv hos så har de sikkert os den sidste nye firmware til dig.

SUper tv, Men som de andre skriver den mangler bare [email protected] til afspilning af film H.264 . men hvis du ikke har brug for det såer det perfekt til dig.

3Dbenny
Brugeravatar
Af 3Dbenny
gasolin skrev:Jeg ved godt det er en lidt gammel tråd men jeg har fået et tilbud på den nævnte model LE40B625 til 4999kr er det et godt køb ? den skal bruges til ALT andet en ps3 og Blueray
Super billigt. Tag endelig imod de.

3Dbenny