Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Jeg har problemet med mit netop anskaffede LG 42SL8500. Når jeg har tændt det, så der mellem 30 sekunder og 10 minutter, og så går det ud igen...jeg har prøvet stort set alt. Slukket min router for at udelukker inferens, kørt signalet uden om min YouSee Boks, frakoblet alle eksterne apparater osv. Intet hjælper, og det er virkelig frustrerende når jeg bare vil se bold på min nye fladskærm :) Er der nogen indstillinger jeg skal være særligt opmærksomme på eller er der andre der har haft lignende problemer? Har prøvet at søge på dette forum og google det, men har endnu ikke fundet noget.

Hjælp..!!!

/Thomas
Hmmm, hvis det ikke var fordi at tidsintervallerne varierer fra gang til gang når dit TV slukker ville jeg tro du var kommet til at pille ved Timer-off funktionen. Har du checket denne funktion under Menu-Time?
42SL8500 skrev:Hej,

Jeg har problemet med mit netop anskaffede LG 42SL8500. Når jeg har tændt det, så der mellem 30 sekunder og 10 minutter, og så går det ud igen...jeg har prøvet stort set alt. Slukket min router for at udelukker inferens, kørt signalet uden om min YouSee Boks, frakoblet alle eksterne apparater osv. Intet hjælper, og det er virkelig frustrerende når jeg bare vil se bold på min nye fladskærm :) Er der nogen indstillinger jeg skal være særligt opmærksomme på eller er der andre der har haft lignende problemer? Har prøvet at søge på dette forum og google det, men har endnu ikke fundet noget.

Hjælp..!!!

/Thomas
Mighty skrev:Hmmm, hvis det ikke var fordi at tidsintervallerne varierer fra gang til gang når dit TV slukker ville jeg tro du var kommet til at pille ved Timer-off funktionen. Har du checket denne funktion under Menu-Time?
42SL8500 skrev:Hej,

Hjælp..!!!

/Thomas
Af mangel på bedre forslag :) Så overvej lige om nogle af naboerne syntes, at du er sjov at drille:

http://www.pcworld.dk/art/11536?page=10

God jagt på løsningen

/martin
Af Rodding
Haha den kunne jeg godt finde på at købe ;D
Af 42SL8500
Har tjekket timer-funktionen, og tror næppe der sidder en lille knægt med en nøglering og driller O_O Så har han i hvert fald kedet sig voldsomt siden i går aftens kl. 24.00. :) Desuden var der i visse tilfælde forstyrrelser i billedet før det gik ud...har virkelig ingen ide om hvad det kan skyldes, og det irriterer mig voldsomt.
Af Kapper Kuul
Tror du skal sende fjernsynet til rep.
Ved at nogle samsung modeller også har lidt af lignende problem, og der var det en fejl i tv'et...

Du har nok bare været uheldig...

Eller har en irriterende nabo ;-)
Af 42SL8500
Ja, nu ringer jeg til forretningen i morgen...købte det i lørdags, og problemet har været lige siden jeg satte det til. Troede først at jeg ikke kunne indstille det ordentligt, eller der var problemer med at få det til at virke med YouSee, men er nu efterhånden overbevist om at det skyldes en fejl i tv'et. Men derfor må i gerne komme med forslag eller lignende erfaringer...

/Thomas
Af 42SL8500
Problem løst - nyt tv...