Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tcf
Hej, jeg ved ikke om det er denne tråd jeg skal spørge i, men nu kommer det altså ;;)
Jeg har, som mange andre, købt et Samsung PS50B855, men det brummede, og derfor bliver det nu krediteret fra Samsungs side. Super service overhovedet ingen bøvl med det! Nu er det så at jeg skal have et nyt, og jeg har luret lidt på denne tråd om G20, og spekulerer på om det kunne være et bedre/lige så godt eller dårligere valg ift. Samsung?
Jeg kan godt lide Samsungs design, og billede/sort neveau, men kan ikke lide den der brummen og billed rentation. Panasonic kender jeg ikke så godt, men design er efter min mening ikke helt så pænt. Men kan sagtens leve med det, tilgengæld har jeg læst at billed rentation er stort set ikke til stede, og brummen hmm der har jeg læst lidt af hvert?
Lyden er for mig ikke relevant, da jeg ikke bruger de indbyggede højttalere alligevel, ser frem til lidt input ;)
tcf skrev:Hej, jeg ved ikke om det er denne tråd jeg skal spørge i, men nu kommer det altså ;;)
Jeg har, som mange andre, købt et Samsung PS50B855, men det brummede, og derfor bliver det nu krediteret fra Samsungs side. Super service overhovedet ingen bøvl med det! Nu er det så at jeg skal have et nyt, og jeg har luret lidt på denne tråd om G20, og spekulerer på om det kunne være et bedre/lige så godt eller dårligere valg ift. Samsung?
Jeg kan godt lide Samsungs design, og billede/sort neveau, men kan ikke lide den der brummen og billed rentation. Panasonic kender jeg ikke så godt, men design er efter min mening ikke helt så pænt. Men kan sagtens leve med det, tilgengæld har jeg læst at billed rentation er stort set ikke til stede, og brummen hmm der har jeg læst lidt af hvert?
Lyden er for mig ikke relevant, da jeg ikke bruger de indbyggede højttalere alligevel, ser frem til lidt input ;)
Jeg har selv et G20 og syntes ikke at det billedmæssig lever op til B855 som min kammerat har. Ikke sagt at G20 er dårligt men ikke så godt som Samsung.

Hvis jeg var dig ville jeg lige vente og se hvad LG kommer med.
Der skulle komme en test herinde i den kommende uge.
Af xcardman
eller hvad samsung kommer med
håber de laver en stor overraskelse
desværre har jeg hørt deres topmodel ikke kommer inden for plasma
men er ikke helt sikker
Af tcf
Tak for dit svar pipper, det er lige det jeg har brug for at høre.
Der er jo så mange nye plasma på vej, og man kan let blive lidt forvirret, så derfor nogle bruger meninger er helt klart godt at få, især fra en, som har en selv :-)
Jeg ved godt at der er en test på vej vedr. LG PK950, og håber den kommer meget snart, men jeg kunne godt være lidt nervøs for om LG teknologisk er helt fremme som Panasonic og Samsung? f.eks. med hensyn til image burn?
Der er jo også den nye V20, men den kommer jo først til Maj, og sådan kan man jo blive ved, og ved og ved...
Jeg tænkte på om Rasmus mon begynder at have lidt førstehånds indtryk af LGén?
Af Thomas T. Sørensen
Hej tcf.

Tillader mig lige, at hoppe med på vognen. Jeg står i samme situation som dig. Samsung har i denne uge informeret mig om, at min skærm bliver krediteret så jeg kan få en ny også pga af BUZZ !:(
Spørgsmålet er så hvad jeg skal vælge? I mit tilfælde hælder jeg mest til Samsung, men Pana er ikke udelukket. Samsung pga deres design på de kommende modeller ;O) og Pana pga deres nye KURO modeller (V-serien).

MVH Thomas