Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jøkke
Samsung har også udviklet en ny fjernbetjening, som følger med 9000 LED topmodellen. Fjernbetjeningen der har suspekte lighedstræk med Apples iPods og iPhones, og kan naturligvis bruges til at styre Tv’et som vi er vant til, men har derudover også en indbygget skærm, som kan bruges til at se Tv på og en række andre opgaver. Fjernbetjeningen kan desuden tilkøbes til både 7000 og 8000 LED serierne.

Nogen der har en ide om den er kompatibel med 2009 modellen 8050 fra samsung ? Led........???

Måske Rasmus vil svare?
Brugeravatar
Af 3Dbenny
jøkke skrev:Samsung har også udviklet en ny fjernbetjening, som følger med 9000 LED topmodellen. Fjernbetjeningen der har suspekte lighedstræk med Apples iPods og iPhones, og kan naturligvis bruges til at styre Tv’et som vi er vant til, men har derudover også en indbygget skærm, som kan bruges til at se Tv på og en række andre opgaver. Fjernbetjeningen kan desuden tilkøbes til både 7000 og 8000 LED serierne.

Nogen der har en ide om den er kompatibel med 2009 modellen 8050 fra samsung ? Led........???

Måske Rasmus vil svare?
Hej Jøkke

Det kan jeg da, Den remote er en multi remote og kan styrre alle dine enheder i huset, har os IR / WiFi, Har os Lear mode. Den kan bruge med en LE8050 kun via IR ikke RF som 8050 skærmen har.

3Dbenny
Af jøkke
3Dbenny

ok men hvad betyder det så kun via IR og ikke RF ?
beklager men ved det ikke,,,,,,,,

tak
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
RF = Radio Frequency = radiobølger
IR = InfraRed = lys
Af jøkke
ok så lige den var kommet frem med en usd pris.....damned den koster 349 usd,,,,,,,, det er jo ikke helt billig........
Brugeravatar
Af 3Dbenny
jøkke skrev:ok så lige den var kommet frem med en usd pris.....damned den koster 349 usd,,,,,,,, det er jo ikke helt billig........
HEj

Udsalg her hjemme bliver 1999 kr. tror jeg.

3Dbenny
Af jøkke
nå ja 1999 men den må jeg ha' istedet for det plastic helvede der fylder mit sofa bord......

kan man mon bruge den til samsungs soundbar ht-ws1? mon ikke?
Brugeravatar
Af 3Dbenny
jøkke skrev:nå ja 1999 men den må jeg ha' istedet for det plastic helvede der fylder mit sofa bord......

kan man mon bruge den til samsungs soundbar ht-ws1? mon ikke?
Super. Den kan bruges med ws1 soundbaren.

3Dbenny