Log ind med sociale netværk
11 mar 2010, 22:15
Så kører vi!!! G20 er en super skærm. Ingen problemer med brummen. Super billede og super lyd. Eneste problem var at hifiklubben havde givet mig et forkert beslag så jeg måtte et smut i knaldgiganten. Fik i øvrigt et ganske udemærket beslag meget billigere.
11 mar 2010, 22:47
Kim W skrev:Så kører vi!!! G20 er en super skærm. Ingen problemer med brummen. Super billede og super lyd. Eneste problem var at hifiklubben havde givet mig et forkert beslag så jeg måtte et smut i knaldgiganten. Fik i øvrigt et ganske udemærket beslag meget billigere.Hvad kostede beslaget og hvor lang hænger tv'et fra væggen?
12 mar 2010, 10:43

Apropos; jeg læste i anmeldelsen, at man kan kopiere settings over på andre kilder. Hvordan gør man det?
Juma skrev:Jeg har brugt nøjagtig den indstilling som Rasmus har beskrevet i hans test..Den mærkbare forskel kom da jeg skiftede til THX profil..WAUVNu har jeg gjort det samme; og enig - det gjorde virkelig en forskel. Det ser SÅ nice ud nu
Apropos; jeg læste i anmeldelsen, at man kan kopiere settings over på andre kilder. Hvordan gør man det?
12 mar 2010, 13:48
Dajs skrev: Apropos; jeg læste i anmeldelsen, at man kan kopiere settings over på andre kilder. Hvordan gør man det?Jeg ved ikke om det går mellem alle kilder, men på HDMI kilder skulle du kunne. Det er inde i billedmenuen. Du skal rulle helt ned i bunden - og så videre - så kommer du til side nummer 2 i billedmenuen.
15 mar 2010, 11:39
Jeg læser i Rasmus' anmeldelse:
Det betyder også, at du kan spole tilbage helt op til det tidspunkt, hvor du slog hen på kanalen, eller sætte live-Tv på pause.
Men det virker ikke!
Har printet de to siden af manualen fra CDen ud,og tjekket indstillingerne efter dem.
Men det virker bare ikke.
USB enheden er registreret, men der kommer ikke nogen billeder på den, hverken med ONE TOUCH eller REW.
Ved ONE TOUCH meldes HDD fejl på skærmen.
Men hvad betyder det når alle indstillinger
ellers ser rigtige ud ?
Man skal åbenbart ind i flere menuer for at få HDD recording på USB til at fungere.
Bl.a. skal man trykke på Viera Link og ændre nogle parametre, temmelig tåbeligt Panasonic!!!
Når jeg trykke på Viera Link får jeg beskeden Funktionen ikke tilgængelig, trods det at jeg i en tredie menu HAR slået Viera til.
Hva' hulen er meningen med at jage brugerne rundt mellem forskellige menuer bare for at man kan optage på USB, - og så virker det hele alligevel ikke ... SKOD !!!
Det betyder også, at du kan spole tilbage helt op til det tidspunkt, hvor du slog hen på kanalen, eller sætte live-Tv på pause.
Men det virker ikke!
Har printet de to siden af manualen fra CDen ud,og tjekket indstillingerne efter dem.
Men det virker bare ikke.
USB enheden er registreret, men der kommer ikke nogen billeder på den, hverken med ONE TOUCH eller REW.
Ved ONE TOUCH meldes HDD fejl på skærmen.
Men hvad betyder det når alle indstillinger
ellers ser rigtige ud ?
Man skal åbenbart ind i flere menuer for at få HDD recording på USB til at fungere.
Bl.a. skal man trykke på Viera Link og ændre nogle parametre, temmelig tåbeligt Panasonic!!!
Når jeg trykke på Viera Link får jeg beskeden Funktionen ikke tilgængelig, trods det at jeg i en tredie menu HAR slået Viera til.
Hva' hulen er meningen med at jage brugerne rundt mellem forskellige menuer bare for at man kan optage på USB, - og så virker det hele alligevel ikke ... SKOD !!!
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto