Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvilken skærm er den bedste?

Samsung SyncMaster 225BW
2
33%
Dell UltraSharp™ 2007WFP
4
67%
Brugeravatar
Af hightower
ærlig talt synes jeg ikke du kan sammenligne. det må komme an på om man går efter kvalitet (20" S-IPS) eller kvantitet (22" TN panel) og hvad den skal bruges til.
Af SLL
Jeg ville til hver en tid tage alt andet end TN som panel. Fordi jeg ikke bryder mig om de dårlige synsvinkler TN panelet har. Hvis du skal bruge din skærm til grafik og farver, så havde jeg helt sikkert valgt DELL skærmen, som har et godt panel der kan bruges til lidt og hvert.

Men det kommer lidt an på, hvor vigtigt du vægter det med gaming. Hvis du spiller FPS spil 90% af tiden foran skærmen, så havde Samsung skærmen måske en fordel her, med det hurtigere panel.
Af mts
okay det lyder som om dell er den klare vinder der... men er den stadig det hvis denne skærm kommer ind i billedet:
Belinea 10 20 35W
http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=170169

har hørt flere sige at den skulel være bedre end dell skærmen men er den så også det ifølge jeres mening?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg vil lige minde dig om at du kun har 2 dage til at få købt den Dell skærm før tilbuddet udløber (d. 27/9).

Jeg ville stadig vælge 2007WFP frem for Berlinea skærmen.
Af mts
så nu er DELL skærmen bestilt så nu kan jeg baer næsten ikek vente på at den kommer...
Af Curly
Der er der fulstændigt gået DELL 2007WFP i det forum her når man læser de forskellige tråde :) men det er jo uden tvivl også en dejlig skærm.
Jeg har så valgt at få et par tommer mere og bestilt en Samsung 225BW da jeg tror/håber den opfylder mit behov som er internet,tekstbehandling, og spil mest bilspil.
Det er jo højst sandsynlig nok et TN panel der sidder i men som sagt så tror jeg det er godt nok til mig. Men står der nogen steder på skærmen eller manualen hvad det er for et panel eller er det bare noget man antager pga. prisen....Nå men jeg lader øjnene bestemme om det er godt nok ellers må den jo bare ryge retur.
Efter odrebekræftelsen får jeg den på Onsdag så jeg glæder mig til at hoppe ned i cockpittet på min formel 1 på en 22" skærm :p

Tak for et godt forum
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg vil næsten love dig for at det er et TN panel. De betragtningsvinkler som skærmen har kan ikke være andet. Nu er TN paneler jo ikke af det onde og til hurtige spil er de yderst velegnede.

Held og lykke med skærmen!